خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

هازارد تنبل‌ترین هم‌تیمی من بوده است

هازارد تنبل‌ترین هم‌تیمی من بوده است
به گزارش "ورزش سه"، جان اوبی میکل، هافبک نیجریه ای و سابق چلسی، یازده فصل را در این تیم گذراند. میکل که هم اکنون در تیم ترابوزان اسپور ترکیه توپ می زند، در زمان حضورش در چلسی 5 فصل با ادن هازارد هم تیمی بوده است.

میکل با وجود تمجید از هازارد اما معتقد است که این ستاره حال حاضر رئال مادرید تنبل ترین هم تیمی او بوده است. میکل در این باره گفت: " تنبل ترین بازیکنی که من در کنارش بازی کرده ام ادن هازارد بوده است. او استعدادی باورنکردنی دارد و شاید به اندازه لیونل مسی بازیکن خوبی نباشد اما قطعا می تواند با توپ هرکاری انجام دهد. کارهای او با توپ فوق العاده است. هازارد دوست نداشت که در تمرینات به سختی تلاش کند. وقتی ما بسیار سخت تلاش می کردیم او اما فشاری به خودش وارد نمی کرد. با این وجود هازارد روز مسابقه بی نظیر ظاهر می شد."

میکل همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر سخت کوش ترین هم تیمی دوران فوتبال خود گفت: " لمپارد. قطعا فرانک لمپارد سخت کوش ترین هم تیمی من طی سال های اخیر بوده است."

برچسب‌ها: فوتبال تیم چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

43 Inter Sari1398/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi