خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,757

ادعا در ایتالیا: مانژوکیچ با میلان به توافق رسید

ادعا در ایتالیا: مانژوکیچ با میلان به توافق رسید
با وجود شایعات روزهای اخیر درباره به توافق رسیدن ماریو مانژوکیچ با منچستریونایتد، کالچیو مرکاتو می‌گوید او با وجود درخواستهای یونایتد و اینتر با آث میلان به توافق رسیده
در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد بعد از ابراز تمایل مدیران و کادر فنی منچستریونایتد به جذب ماریو مانژوکیچ از یوونتوس، او با شیاطین سرخ به توافق رسیده. ولی کالچیو مرکاتو امروز مدعی شد این اخبار صحت نداشته و مانژوکیچ با وجود تمایل شدید یونایتد و اینتر به جذب او، با آث میلان به توافق رسیده است.
در چند وقت اخیر شکی باقی نمانده که کادر فنی و مدیریت باشگاه یوونتوس دیگر علاقه‌ای به حفظ ستاره کروات ندارد. مانژو در فصل جاری سری آ حتی یک دقیقه هم برای یوونتوس بازی نکرده. بنابراین او به دنبال باشگاهی جدید برای فرصت نقل و انتقالات ژانویه است و بیانکونری هم خروج او را با رضایت نگاه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش میلان پیش از این رضایت باشگاه یوونتوس را برای خرید مانژوکیچ جلب کرده و اخیرا با او هم به توافق رسیده است. یوونتوس مایل بوده این بازیکن کروات را به روسونری بفروشد نه به رقیب همشهری‌اش اینتر.

برچسب‌ها: میلان مانزوکیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

66 نام خلاف8755561398/07/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi