خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

مهدی طارمی بلیت ایتالیا را پس داد!

مهدی طارمی بلیت ایتالیا را پس داد!
به گزارش "ورزش سه"، با وجود علاقمندی باشگاه ایتالیایی به استخدام مهدی طارمی، این انتقال صورت نخواهد پذیرفت تا میلانی‌ها با رونمایی از دو خرید جدید، پرونده نقل و انتقالات این فصل را ببندند.

ماجرای طارمی و میلان با وجود علاقمندی طرفین در نهایت منجر به عقد توافقنامه میان دو باشگاه نشد، چرا که باشگاه پورتو برای آزاد کردن مهاجم ایرانی خود که آقای گل فصل گذشته لیگ پرتغال است، مبلغ ۲۰ تا ۲۵ میلیون دلار را طلب می‌کرد؛ مبلغی که البته در مقایسه با مبلغ خرید آقای گل فصل پیش‌تر پرتغال (داروین نونیز) که لیورپول او را از بنفیکا به بندر برد، عدد بسیار پایین‌تری محسوب می‌شود اما شاید مسائل دیگری در این مسئله دخیل بوده‌اند.

در نهایت طارمی فعلا در پورتو به کار خود ادامه خواهد داد، مگر آنکه مشتری جدیدی برای او یافت شود؛ یک مشتری دست به نقد که بتواند مبلغ مدنظر باشگاه پورتو را روی میز بگذارد. در نظر داشته باشید که پورتو حتی در صورت فروش طارمی به سختی خواهد توانست با این عدد بازیکنی به کیفیت مهدی را به خدمت بگیرد؛ بنابراین آنها نیز از موضع خود درباره این بازیکن کوتاه نمی‌آیند، حتی اگر او در پایان فصل با عدد صفر به تیم دیگری ملحق بشود.

البته نظر طارمی هم همانطور که قبلا در گفتگو با "ورزش سه" گفته بود، همین بود؛ اینکه در پایان سال با سهولت به تیم دیگری برود. باشگاهی که می‌تواند یک باشگاه انگلیس باشد که قبلا هم تلاش خود را برای خرید این بازیکن باارزش ایرانی انجام داده است.

لوکا بیانچین، خبرنگار ارشد لاگاتزتا دلو اسپورت، پرتیراژترین روزنامه فوتبال ایتالیا، در گفتگو با خبرنگار ورزش سه تاکید کرد که رویای انتقال طارمی به میلان به صورت قطعی به پایان رسیده است.

این باشگاه ایتالیایی به سرعت سناریوی جدیدی را روی میز قرار خواهد داد. البته هنوز فصل نقل و انتقالات اروپا ادامه دارد و شاید با توجه به سابقه فوق‌العاده طارمی در فوتبال پرتغال، این اعتماد به او صورت بگیرد تا یک باشگاه دیگر او را از پورتو جدا کند.

دیروز نام طارمی در رسانه‌های انگلیسی نیز به عنوان یکی از جایگزین‌های احتمالی هری کین در تاتنهام مطرح شده بود که البته این مسئله کمی دور از ذهن خواهد بود. با این حال با جابجایی مهاجمان، احتمال استخدام طارمی همچنان برقرار است.

البته میلان و طارمی خبر وسوسه‌برانگیزتری بود که با توجه به جمیع جهات و شرایط، شاید این باشگاه ایتالیایی بهترین انتخاب برای مهدی طارمی محسوب می‌شد.

برچسب‌ها: مهدی طارمی میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

50 هایزنبرگ کبیر1402/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi