خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

اشتباه بزرگ میلان: این ستاره هم از دست رفت

اشتباه بزرگ میلان: این ستاره هم از دست رفت
به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ قصد دارد به دوران حضورش در چلسی خاتمه دهد و به خیل بازیکنانی بپیوندد که در این تابستان این باشگاه را ترک کرده‌اند.
پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و قصد دارند پیشنهادی را برای جذب او به مدیران چلسی ارائه کنند که یکی از آن‌ها میلان بود.
اتلتیک خبر داده بود که میلان مذاکرات اولیه برای به خدمت گرفتن این مهاجم را انجام داده و پیشنهادی 14 میلیون یورویی برای او که تنها یک سال از زمان قراردادش در استمفوردبریج باقی مانده را ارائه کرده است.
اما حالا به نظر می‌رسد که این مبلغ تعیین شده از سوی میلان بسیار کم است و باعث شده که آن‌ها در رقابت برای جذب این بازیکن شانس خیلی زیادی نداشته باشند، چرا که باشگاه لیون پیشنهادی قابل توجه به ارزش 25 میلیون یورو به چلسی ارائه کرده است.
این در حالی است که پولیشیچ پیش از این بر سر مسائل شخصی با میلان به توافق رسیده بود اما مشخصا مدیران چلسی ترجیح می‌دهند که پیشنهاد لیون را که بیش از 10 میلیون از پیشنهاد میلان بیشتر است قبول کنند.
چلسی در سال 2019 توانست پولیشیچ را با مبلغ 63 میلیون یورو از دورتموند به خدمت بگیرد. او در طول دوران حضورش در این تیم 145 بازی انجام داد و توانست 26 گل برای آنها به ثمر برساند.

برچسب‌ها: میلان پولیسیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

64 Ac Milan :)1402/04/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi