خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

تاثیر شگفت انگیز رونالدو در قراردادهای یوونتوس

تاثیر شگفت انگیز رونالدو در قراردادهای یوونتوس
به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل بود که یوونتوس تصمیم گرفت 100 میلیون یورو برای خرید کریستیانو رونالدو از رئال مادرید پرداخت کند و گرچه برخی در آن مقطع دادن چنین مبلغ هنگفتی برای یک بازیکن 33 ساله را غیرمنطقی قلمداد کردند، اما حداقل از نظر مالی انتقال رونالدو برای بیانکونری بسیار پرسود بوده است. آماری که توتو اسپورت منتشر کرده نشان می دهد دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی باشگاه یوونتوس در طی بیش از یک سال از 49.7 میلیون نفر به 83.8 میلیون رسیده اند که رشدی تقریبا 40 درصدی بوده است.
همچنین در روزهای اخیر اخباری منتشر شده که موید آن است تولید کننده البسه بیانکونری، آدیداس سرمایه گذاری خود را با قراردادی به ارزش 51 میلیون یورو تا سال 2027 تمدید خواهد کرد.
همچنین هم اکنون شرکت جیپ، اسپانسر پیراهن های یوونتوس آماده است تا توافق فعلی خود با یوونتوس را از 16 میلیون یورو فعلی به اضافه پاداش به 50 میلیون یورو در هر فصل برساند که رشدی بیش از سه برابر است.
البته ورود کریستیانو رونالدو تنها از نظر مالی به سود یوونتوس نبوده و کسب هشتمین قهرمانی متوالی در سری آ با درخشش این مهاجم پرتغالی حاصل شده و حالا یوونتوس امیدوار است این فصل با گلزنی های متخصص درخشش در لیگ قهرمانان، به حسرت دو دهه ای خود در این رقابت ها پایان دهد.

برچسب‌ها: یووه یوونتوس یونتوس-ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

97 روزگار من1398/06/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi