خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پرواز سوارز به ایتالیا، بلافاصله بعد از تمرین با بارسا

پرواز سوارز به ایتالیا، بلافاصله بعد از تمرین با بارسا
پرواز سوارز به ایتالیا، بلافاصله بعد از تمرین با بارسا
با اینکه سفر لوئیس سوارز به ایتالیا شایعات زیادی درباره پیوستن او به یووه مطرح کرده ولی درگیری سوارز با بارسا ادامه دارد و او خواهان دریافت 14 میلیون یورو از باشگاه کاتالان است.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز بعد از آنکه امروز در تمرینات بارسلونا شرکت کرد بلافاصله بعد از تمرین سوار هواپیما شد و راهی ایتالیا شد. سوارز که قصد دارد شهروندی ایتالیا را دریافت کند برای شرکت در یک آزمون زبان ایتالیایی به این کشور سفر کرده است.

این سفر سوارز به یوونتوس شایعات درباره پیوستن او به یوونتوس را افزایش می‌دهد چرا که بیانکونری مشخصاً علاقه زیادی به جذب او دارد. البته یوونتوس حداکثر ظرفیت خود برای جذب بازیکن خارجی در سال 2020-2021 پر کرده ولی اگر لوئیس موفق به دریافت تابعیت و پاسپورت ایتالیایی شود یووه می‌تواند او را به خدمت بگیرد.

پیشتر گل مدعی شده بود که سوارز به صورت شفاهی با یوونتوس به توافق رسیده و قرار است بعد از سفر به ایتالیا با این باشگاه قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو به ازای هر فصل امضا کند.

از سوی دیگر با اینکه یک سال از قرارداد سوارز با بارسلونا باقی مانده او خواهان این است که به رایگان باشگاه کاتالان را ترک کند و در عین حال دستمزد کامل یک فصل خود که چیزی در حدود 14 میلیون یورو است را دریافت کند.

برچسب‌ها: سوارز یوونتوس ایتالیا یووه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

168 اطلاعیه1399/06/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi