خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

گراتزیانو پله در راه پیوستن به یوونتوس

گراتزیانو پله در راه پیوستن به یوونتوس
یوونتوس برای تقویت خط حمله خود مهاجم سابق ساتهمپتون گراتزیانو پله را زیر نظر دارد. تیم آندرا پیرلو در این فصل روند خوبی نداشته است و در سال جدید در رتبه ششم و با ده امتیاز فاصله از صدرنشین شکست‌ناپذیر لیگ یعنی میلان قرار دارند.

بنا به گزارش گل، آنها تلاش می‌کنند با به خدمت‌گیری بازیکن 35 ساله ایتالیایی از تیم شاندونگ لیونگ چین، روند گلزنی خود را بهبود بخشند. گفته می‌شود که این بازیکن به هر دو باشگاه شهر میلان هم پیشنهاد شده است و با وجود کاهش دستمزدها در چین و احتمال خروج این بازیکن، وستهم نیز به او علاقمند است. او بازیکن کم هزینه‌ای به نظر می‌رسد و گفتگوها با مدیر فوتبالی یوونتوس، فابیو پاراتیچی، برای انتقال او در همین ماه به تورین در جریان است. او قبل از رفتن به چین، در 81 حضور خود بین سال‌های 2014 تا 2016 در ساتهمپتون 30 گل به ثمر رساند. او همچنین برای لچه، آلکمار، پارما و فاینورد بازی کرده است.
او در 20 مسابقه 9 گل برای تیم ملی ایتالیا زد و تیم آنتونیو کونته را به یورو 2016 رساند، جایی که برابر بلژیک و اسپانیا گلزنی کرد و در یک چهارم نهایی برابر آلمان در ضربات پنالتی فرصتش را از دست داد.

سوپرلیگ چین با قانونی که ماه پیش برای کاهش دستمزدها تصویب شد، قرار است بازیکنان خارجی خود را از دست بدهد. دستمزد بازیکنان داخلی هم به 572 هزار پوند در سال محدود خواهد شد، در حالی که اکنون بازیکنان خارجی می‌توانند حدود 2.7 میلیون پوند در سال درآمد داشته باشند.

برچسب‌ها: یووه یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

122 Robben R21399/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi