خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,185

کالدرون به دنبال هت‌تریک مقابل اسکوچیچ

کالدرون به دنبال هت‌تریک مقابل اسکوچیچ
بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، سومین دوئل اسکوچیچ و کالدرون است.
به گزارش وب‌سایت نود، پرسپولیس از روزهایی که با کلی رکورد مثبت و طلسم‌های شیرین مقابل تیم‌های مختلف حاضر می‌شد کمی فاصله گرفته است. حضور کوتاه‌ مدت کالدرون هنوز به او فرصت نداده که بتواند مانند برانکو کوهی از آمار و ارقام و رکوردها را برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان بیاورد. همچنین باخت هفته دوم مقابل تراکتورسازی این نگرانی را برای هواداران به‌وجود آورده که تیمشان نتواند اقتدار فصل گذشته را تکرار کند.

البته این هفته شرایط کمی برای قرمزهای پایتخت و کالدرون فرق دارد. شاگردان سرمربی آرژانتینی به دیدار تیمی می‌روند که هم خودشان و هم سرمربی‌شان رکوردهای ویژه‌ای مقابل آنها دارد. صنعت نفت آبادان تیمی است که در سال‌های حضور برانکو روی نیمکت همیشه در تهران مقابل پرسپولیس شکست خورده. صنعت نفت آبادان در هر سه بازی لیگ برتری که برانکو مربی پرسپولیس بود و به تهران آمد مقابل تیم مربی کروات شکست خورد و حالا کالدرون فرصت این را دارد تا ادامه دهنده این روند باشد.

نکته دیگر این است که آمار شخصی مربی آرژانتنی هم مقابل همتای کرواتش امیدوارکننده است. کالدرون پیش از این دوبار به مصاف اسکوچیچ رفته است. زمانی که او روی نیمکت الهلال عربستان می‌نشست دو بار به مصاف اسکوچیچ ، سرمربی النصر رفت. کالدرون در هر دو بازی توانست با نتیجه یک بر صفر و دو بر صفر برنده شود و آمار صد در صد پیروزی را از آن خود کند. رویارویی آنها در لیگ برتر ایران سومین نبرد این دو مربی خواهد بود و کالدرون امید زیادی دارد که با هت‌تریک مقابل اسکوچیچ با روحیه‌ای بسیار خوب خود را برای دربی آماده کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس صنعت نفت کالدرون دربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

121 پرسپولیس دهمیر.1398/06/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi