خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

پیروانی: یک قهرمانی بیاورید و بعد درباره ما صحبت کنید

پیروانی: یک قهرمانی بیاورید و بعد درباره ما صحبت کنید
سرپرست تیم پرسپولیس واکنش تندی نسبت به صحبت‌های عضو هیئت مدیره استقلال نشان داد.پیروانی: یک قهرمانی بیاورید و بعد درباره ما صحبت کنید.

افشین پیروانی پس از پایان دیدار پرسپولیس و ملوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: دو تیم خوب ریشه‌دار پرسپولیس و ملوان بازی خوبی ارائه دادند. بازی خوبی بود اما من نمی‌خواهم بحث فنی کنم. این روزها هر کسی می‌خواهد دیده شود درباره تیم پرسپولیس صحبت می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظور او خانی، عضو هیئت مدیره استقلال است، با عصبانیت گفت: اسم کسی را نیاور برادر من. هر کسی می‌خواهد دیده شود اسم پرسپولیس را می‌آورد. یادتان باشد پرسپولیس تیم پرطرفدار و بزرگی است و سه قهرمانی دارد. حداقل یک قهرمانی بیاورید و بعد اینطور اظهار نظر کنید.

مدیر تیم پرسپولیس افزود: بحث داوری و استادیوم و جایگاه و تیم را به رخ می‌کشند؛ یادتان باشد به پرسپولیس احترام بگذارید. باید به کادر پرسپولیس احترام بگذارید. باید به اتفاقایی که برای پرسپولیس رقم می‌خورد، احترام بگذارید. دفعه آخرتان باشد. الان همه از رختکن ما می‌خواهند مصاحبه کنند که هر کسی به خودش اجازه می‌دهد بر علیه تیم پرسپولیس اظهار نظر کند.

پیروانی در پایان گفت: ما بهترین مربی را داریم که می‌توانست جای دیگری برود و چند برابر قرارداد ببندد، اما به خاطر تیم پرسپولیس و به عشق هوادار مانده است. نیایید اظهارنظر کنید و مربی را با مربی دیگری مقایسه کنید. این را یادتان باشد که دارید درباره تیم بزرگ پرسپولیس حرف می‌زنید.

برچسب‌ها: پرسپولیس پیروانی استقلال لیگ برتر لیگ ایران دربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

61 آرسنال۲۰۲۴1402/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi