خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

پرسپولیس برای لیگ جدید منجنیق آماده کرد!

پرسپولیس برای لیگ جدید منجنیق آماده کرد!
به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر اوت‌های بلند نادر محمدی با پشتک‌ها و روش خاصش در لیگ ایران مورد توجه قرار گرفته و این بازیکن به واسطه پرتاب دست بلندش بارها برای حریفان خطرساز شده است.

حال پرسپولیس نیز حالا در بازی‌های خود از بازیکنی با این قابلیت استفاده می‌کند. علیرضا بابایی، مدافع راست ۲۰ ساله‌ای است که در فصل پیش مقابل فولاد یک بازی فرصت پیدا کرده بود و اتفاقا در همان بازی هم چنین پرتاب‌هایی انجام داد‌.

بابایی در بازی دوستانه تیمش مقابل صنعت نفت از سمت راست پرتاب بلند و خطرناکی به سمت محوطه حریف داشت که مدافعان زردپوش را به اشتباه انداخت و طی رفت و برگشت فرشاد فرجی نخستین گل تیمش را به ثمر رساند.

در صورتی که یحیی گل‌محمدی از این بازیکن آکادمی در ترکیب تیمش بهره ببرد باید منتظر چنین پرتاب‌هایی در پرسپولیس به سمت دروازه حریفان باشیم که اتفاقا می‌تواند سرخ‌ها را در شرایط حساس به گل هم برساند

برچسب‌ها: پرسپولیس صنعت نفت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

14 هایزنبرگ کبیر1402/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi