خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

آرسنال، رقیب جدید یونایتد برای جذب ستاره PSG

آرسنال، رقیب جدید یونایتد برای جذب ستاره PSG
نشریه فرانسوی فرانس فوتبال مدعی شد اونای امری از مدیران آرسنال خواسته که در فصل نقل و انتقالات تابستانی، توماس مونیه، مدافع PSG را به خدمت گرفته و به امیریتس منتقل کنند. این در حالی است که منچستریونایتد از چندی پیش به دنبال جذب مونیه بوده و خود مونیه هم پیش از این اعلام کرده بود که از کودکی هوادار پر و پا قرص شیاطین سرخ بوده.
فرانس فوتبال می‌گوید امری در دورانی که هدایت PSG را به عهده داشته شیفته سبک بازی مونیه شده و به همین دلیل نام این ستاره بلژیکی را به فهرست اهداف نقل و انتقالاتی آرسنال در فصل تابستان اضافه کرده است.
بر اساس این گزارش، تمایل مونیه برای پیوستن به آرسنال به این بستگی دارد که این تیم در نهایت سهمیه حضور در رقابتهای چمپیونزلیگ را بدست خواهد آورد یا نه. فرانس فوتبال می‌گوید پاری سن ژرمن برای توماس مونیه قیمتی 30 میلیون یورویی تعیین کرده و حاضر نیست او را به بهایی کمتر از این واگذار کند.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات منچستریونایتد مونیه آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

254 افتخارایرانیان31398/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi