خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,282

منچستر یونایتد و آرسنال علاقه‌مند به جذب موسی دیابی

منچستر یونایتد و آرسنال علاقه‌مند به جذب موسی دیابی
موسی دیابی در این فصل در بایر لورکوزن، عملکرد بسیار چشمگیر و فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته و موفق شده در تمامی رقابت‌ها برای این باشگاه آلمانی؛ آمار ۱۶ گل و ۹ پاس گل را از خود ثبت کند. به همین خاطر، حال این بازیکن علاقه‌مندان زیادی را جذب خود کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اشپورت آینس، منچستر یونایتد، آرسنال و نیوکاسل علاقه‌مند به جذب موسی دیابی هستند. با این حال تا‌کنون هیچ تماسی از سوی باشگاه‌های ذکر شده بر‌قرار نشده است. بایر لورکوزن برای فروش بازیکن خود، خواهان حداقل ۶۰ میلیون یورو است. لورکوزن در حال آماده کردن خود برای جدایی احتمالی این وینگر است. آن‌ها برای جایگزینی دیابی، کارلس پرز ۲۴ ساله از آاس رم را زیر نظر دارند. در گفت و گوی شخصی که بین پرز و مورینیو شکل گرفته، به این بازیکن گفته شده در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب می‌تواند باشگاه را ترک کند. برخی از باشگاه‌های اسپانیایی نیز برای جذب پرز در رقابت با لورکوز نحضور خواهند داشت.

گفتنی است، موسی دیابی در سال ۲۰۱۹ با مبغ ۱۵ میلیون یورو از پاری سن ژرمن به بایر لورکوزن پیوست و این وینگر اکنون سه برابر این مبلغ ارزش دارد. دیابی امکان دارد از حضور در لورکوزن خوشحال باشد، اما پنهانی رویای حضور در لیگ برتر انگلیس را در سر می‌پروراند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد موسی دیابی آرسنال لورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

98 Reza Wampire1401/01/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi