خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

پوگبا: بازی مقابل بارسلونا رویای هر بازیکنی است

پوگبا: بازی مقابل بارسلونا رویای هر بازیکنی است
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در شبی که پل پوگبا را به علت محرومیت در اختیار نداشت، با ارائه نمایشی تاریخی موفق شد 1-3 پاری سن ژرمن را مغلوب کرده و راهی هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان شود. حالا شیاطین سرخ باید در مرحله بعدی به مصاف بارسلونا بروند و پوگبا چنین دیدارهایی را رویای هر بازیکنی توصیف کرده است.
پوگبا گفت: "هنگام برتری مقابل پاری سن ژرمن من تنها نبودم و من نیز در این صعود حضور داشته و از بازی تیمم لذت بردم. با توجه به اخراج در بازی رفت، محروم بودم و نمی توانستم در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن به میدان بروم. اما آنچه در استادیوم پارک دوپرنس رخ داد تاریخی بود و ما باید به همین روند ادامه بدهیم.
دیدار مقابل بارسلونا؟ همیشه بازی هایی وجود دارند که هر بازیکنی رویای حضور در آن را در سر دارد. برای اینکه به بهترین بازیکن تبدیل شوید، باید قادر به غلبه بر بهترین تیم ها باشید. ما می خواهیم از سد بارسلونا در این مرحله گذر کنیم و گرچه انجام این ماموریت آسان نخواهد بود، اما ما همیشه منچستر یونایتد باقی خواهیم ماند."

برچسب‌ها: بارسلونا منچستریونایتد پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

150 شهید بهشتی سنه1397/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi