خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

لازارچیک: ایران شایستگی‌هایش را در جام جهانی نشان داد

لازارچیک: ایران شایستگی‌هایش را در جام جهانی نشان داد
لازارچیک که با همراهی وابسته فرهنگی سفارت بلاروس در فدراسیون فوتبال ایران حضور یافته بود، با اشاره به تاریخچه روابط دو کشور اظهار داشت: بیست و شش سال از همکاری و ارتباطات نزدیک دو کشور در حوزه های تجاری، سیاسی ، فرهنگی ، بازرگانی و ورزشی می گذرد و در همین راستا مایل به استمرار تعاملات همچنین گسترش همکاری ها در حوزه ورزش و خصوصا فوتبال هستیم.
یوری ایوانوویچ لازارچیک در ادامه ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی فوتبال گفت:بازی های شما در جام جهانی روسیه را تماشا کردم و باید بگویم ایران در گروه بسیار سختی حضور داشت که هرچند موفق به صعود از این گروه نشد اما با ارائه بازی های بسیار خوب شایستگی های خودش را نشان داد. در جام ملت ها هم شاهد بازی های خوبی از تیم ایران بودیم اما در نهایت قهرمانی به دست نیامد.
در ادامه این نشست مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون تعاملات دوجانبه اظهار داشت: همکاری دو طرف در زمینه برگزاری اردوها و مسابقات مشترک در رشته فوتبال ساحلی می تواند آغاز خوبی برای گسترش فعالیت های مشترک باشد و امیدواریم همچنان شاهد نزدیک شدن ارتباطات دو کشور در زمینه های مختلف باشیم.

برچسب‌ها: ایران لازاریچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 هایزنبرگ کبیر1397/11/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi