خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

ادامه تعقیب و گریز استقلال و پرسپولیس در مسیر اراک - تهران

ادامه تعقیب و گریز استقلال و پرسپولیس در مسیر اراک - تهران
استقلال در یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های فصل خود، هفته گذشته نتوانست در تهران مقابل مس رفسنجان به پیروزی برسد و توقف آنها باعث شد تا پرسپولیس به یک قدمی این تیم در صدر جدول برسد. جواد نکونام و شاگردانش می‌دانند که اگر این هفته هم در اراک بلغزند، پس از هفته‌ها صدر جدول را به رقیب سنتی‌شان واگذار می‌کنند. مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با مس رفسنجان عنوان کرد که مقابل مس، فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتند اما نتوانستند برنده شوند و حساسیت صدر جدول و رقابت نزدیک سرخابی‌ها ممکن است باعث شود که استقلال به سبکی که از ابتدای فصل بازی کرده است، برگردد و یک بازی اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

آلومینیوم در حال حاضر در رتبه هفتم جدول قرار دارد و قطعاً در دیدار خانگی برابر استقلال هم دنبال کسب نتیجه است. شاگردان حسینی هفته گذشته در تبریز و تا دقیقه 83 یک بر صفر از تراکتور عقب بودند، اما توانستند به بازی برگردند و یک امتیاز حساس را کسب کنند. آلومینیوم بازیکنان جوان خوبی در اختیار دارد و در خانه دنبال این است که نخستین پیروزی‌اش در اراک را مقابل استقلال به دست بیاورد. آمار برگزاری بازی‌های دو تیم نشان می‌دهد که دیدار عصر امروز هم مسابقه پرگلی نخواهد بود و شرایط دو تیم و حساسیت جدول باعث می‌شود به احتمال زیاد بازی امروز آنها هم خیلی نزدیک و کم‌گل باشد.

برچسب‌ها: استقلال ایران لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

28 نونهال بم1403/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi