خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

شانس قهرمانی استقلال با این شروع چقدر است؟

شانس قهرمانی استقلال با این شروع چقدر است؟
- استقلال تهران همراه با وینفرد شفر آلمانی تا اینجا نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

به گزارش وب‌سایت نود، استقلال تهران روز گذشته در یک بازی حساس خانگی اولین شکست این فصل خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی را مقابل سپاهان اصفهان متحمل شد. شاگردان شفر با این شکست به رده‌ی ششم جدول رده بندی سقوط کردند و در پایان ثلث اول فصل، اختلاف امتیازی آن‌ها با صدر جدول رده بندی به ۹ امتیاز رسید.

استقلال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر از ۱۰ بازی خود همراه با شفر فقط ۱۴ امتیاز بدست آورده که عملکرد غیر قابل قبول برای هواداران این تیم است. برخی از هواداران استقلال هم که دیشب در ورزشگاه حضور داشتند علیه بازیکنان این تیم شعارهایی دادند و اصلا از شرایط استقلال رضایت نداشتند. در این گزارش بررسی کرده‌ایم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر چند بار اتفاق افتاده است که یک تیم در پایان هفته‌ی دهم، ۱۴ امتیاز یا کمتر داشته باشد و در نهایت بتواند در پایان فصل در جمع ۳ تیم برتر قرار بگیرد.

آمار به نفع استقلال نیست

شفر قبل از شروع لیگ هجدهم یکی از اهداف خودش در فصل دوم حضور در باشگاه استقلال تهران را قهرمانی در لیگ عنوان کرده بود. در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر هیچ وقت سابقه نداشته یک تیم در پایان هفته‌ی دهم کمتر از پانزده امتیاز داشته باشد و در نهایت هم بتواند در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شود.

کمترین امتیازی که یک تیم در پایان هفته‌ی دهم در تاریخ لیگ برتر بدست آورده و در نهایت توانسته قهرمان رقابت‌ها شود به استقلال لیگ هشتم برمی‌گردد. در آن دوره از رقابت‌ها استقلال تهران همراه با امیر قلعه‌نویی در پایان هفته‌ی دهم، پانزده امتیاز داشت و در نهایت هم توانست به عنوان قهرمانی برسد. البته قهرمانی استقلالی‌ها در حالی در آن فصل و در بازی آخر در مشهد به دست آمد که رقابت‌های لیگ برتر با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شد و تیم‌‌ها ۴ بازی بیشتر از این دوره از رقابت‌های لیگ برتر انجام می‌دادند

برچسب‌ها: استقلال قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 1

210 ᴬᶰᵍᵉˡᵃ1397/08/05

Fc Fox: خدا حافظ شفر شاید فصل دیگه نباشی حساب کتاب کنی نیستی باشی هم فینال آسیا تیم نمی بری. بهتر دنبال جایگزین باشگاه باشند.

5 آبان (20:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi