خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

پرسپولیس- استقلال؛ دوئل قهرمانی در دربی ۱۰۰

پرسپولیس- استقلال؛ دوئل قهرمانی در دربی ۱۰۰
بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار روز یکشنبه برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در صدمین دربی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که نتیجه این بازی در سرنوشت قهرمانی موثر است.   مابقی بازی‌ها هم روز دوشنبه برگزار خواهد شد.   

پرسپولیس- استقلال/ روز یکشنبه ساعت ۱۶

صدمین دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در حالی روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که نتیجه این دیدار در سرنوشت قهرمانی موثر است و به طور حتم ۲ تیم  دست از احتیاط برمی دارند و بازی هجومی ارائه می‌دهند تا با برد در این بازی در کورس قهرمانی با سپاهان بمانند.  

دربی سرخابی‌ها به علت  تعمیرات در ورزشگاه آزادی  قرار است با ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شود، اما اگر  شرایط مهیا بود این بازی می‌توانست رکورد تماشاگر را در این فصل از رقابت‌ها بشکند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که از لحاظ روحی و روانی و فنی در اوج آمادگی قرار دارند. آبی پوشان در دور برگشت لیگ ۱۰ برد به دست آوردند و فقط یک شکست مقابل سپاهان و یک تساوی برابر نساجی مازندران کسب کردند. اکنون آن‌ها با  ۵۵ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین هستند و بالاتر از سپاهان قرار گرفته اند، اما در پایان فصل، جدول براساس بازی رودرو تنظیم خواهد شد که سپاهان شرایط بهتری نسبت به هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس دارد.   در آن طرف، سرخپوشان پایتخت هم با ۵۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته اند.   هر ۲ تیم برای قهرمانی باید بازی دربی را پیروز شوند و منتظر لغزش سپاهان در ادامه لیگ باشند.

استقلال که با ۴۲ گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را دارد، روی سرعت مهاجمان و وینگر‌های خود در دربی حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد. جایی که مهدی قائدی ۹ گله، محمد محبی و حتی یامگا ۷ گله حضور دارند. سرعت محبی و قائدی می‌تواند برای خط دفاع پرسپولیس ویرانگر باشد. جنگ اصلی دربی ۱۰۰ هم در همین منطقه خواهد بود. جایی که پرسپولیس با ۱۳ گل خورده به همراه آلومینیوم اراک مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ را دارد.

مهاجمان پرسپولیس شرایط متفاوتی دارند و گولیسانی، مدافع خارجی پرسپولیس بهترین گلزن تیمش است که البته اکثر گل هایش را از روی نقطه پنالتی زده است. با این حال سرخپوشان هم مهاجمانی مثل عبدی، دیاباته و محمد عمری دارند که ممکن است در این دربی پایشان به گلزنی باز شود. مهدی ترابی هم یکی دیگر از بازیکنان خط جلوی سرخپوشان است که مهارشان برای خط دفاع استقلال آسان نخواهد بود.  

تیم پرسپولیس در دور برگشت ۶ برد به دست آورده و سه باخت این تیم مقابل سپاهان، هوادار و فولاد خوزستان باعث شد که در کورس قهرمانی عقب‌تر از استقلال و سپاهان باشد وگرنه قرمزپوشان ۴ امتیاز هم از این ۲ تیم بیشتر داشتند و صدرنشین بودند، اما پرسپولیس یکباره دچار افت شد. با این حال این تیم هم در حال حاضر با سه برد متوالی همراه استقلال و سپاهان از شانس‌های قهرمانی است.

سرخپوشان می‌دانند اگر در این مسابقه بازنده شوند دیگر عملا بخت زیادی برای قهرمانی نخواهند داشت. استقلال ۶ سال است که در لیگ برتر موفق به شکست پرسپولیس نشده؛ البته در جام حذفی ۲ بار پرسپولیس را در این مدت شکست داده است.

همچنین ۲ تیم هیچ بازیکن محرومی برای این بازی ندارند و همه نفرات خود  را در اختیار دارند.

جدال گل محمدی و ساپینتو در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و باید دید کدامیک از این ۲ مربی می‌توانند برنده دربی صدم شوند؟  

دربی رفت پرگل و جذاب شد و ۴ گل داشت، اما هیچ تیمی برنده نشد و با تساوی ۲ بر ۲ تیم‌ها زمین را ترک کردند، اما این مرتبه مساوی به درد هیچ کدام نمی‌خورد و فقط قهرمانی را به سپاهان تقدیم می‌کنند.  

پیام حیدری  با کمک‌های محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی قضاوت دربی سرخابی‌ها را برعهده دارند.

برچسب‌ها: استقلال لنگ دربی ۱۰۰ قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

80 Amir King 71402/02/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi