خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

واکنش تند فرهاد مجیدی نسبت به اتهام هواداران پرسپولیس

واکنش تند فرهاد مجیدی نسبت به اتهام هواداران پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال استقلال مدعی شد قهرمانی هر چند اگر قرار باشد به تیم رقیبان برسد ارزش ندارد که شرافتمان را زیر سوال ببریم.
به نقل از خبرگزاری "پارس فوتبال" : فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: طبیعتا بازی بسیار سختی در پیش داریم. چون سپاهان در کورس قهرمانی است بازی حساسی داریم و امیدوارم فوتبال خوبی از دو تیم ببینیم. آقایان سمیعی و ساکت برای تیم هایشان زحمات زیادی کشیده اند، کادر فنی و بازیکنان این دو تیم خیلی تلاش کردند تا به این جا رسیده اند. مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه فردا با هر نتیجه ای ممکن است هواداران تیم های فوتبال مواضعی نسبت به عملکرد تیم استقلال بگیرند، گفت: تاکید می کنم فوتبال و قهرمانی ارزش ندارد که شرافتمان را زیر سوال ببریم. فردا هم با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت. به بازیکنان تیمم این موضوع را منتقل کرده ام مطمئنا فردا یک فوتبال خوب و شرافتمندانه بازی خواهیم کرد.

برچسب‌ها: استقلال فرهاد مجیدی قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

179 ✯ ♕ Taj ♕ ✯1400/05/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi