خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند

پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سختی برابر سپاهان در پیش داریم، ولی امیدوارم با امتیاز از اصفهان برگردیم.
حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازی این هفته تیمش مقابل سپاهان گفت: من دو سال در این تیم فوتبال بازی کردم و باید بگویم که سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است. آنها امسال با آمدن قلعه‌نویی و خرید چند بازیکن بسیار خوب، تبدیل به تیمی فوق‌العاده شده‌اند و ما بازی آسانی در پیش نداریم. در شروع لیگ با قرعه سختی مواجه شدیم که البته در دو بازی چهار امتیاز گرفتیم و امیدوارم در بازی سوم نیز با امتیاز از اصفهان برگردیم.

مطهری در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار است مقابل سپاهان فوتبال تدافعی انجام دهید؟»، خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهم در این خصوص صحبت نکنم. طراحی تمرینات ما در این هفته بر اساس سبک بازی سپاهان بوده و تاکتیک ما روز بازی مشخص خواهد شد. ما می‌خواهیم فوتبالی قابل احترام انجام داده و در نهایت به هدفی که داریم، دست پیدا کنیم.

مربی پیکان در مورد اینکه امسال کدام تیم مدعی اول کسب عنوان قهرمانی است، تصریح کرد: پیش‌بینی سخت است، ولی به‌نظرم پرسپولیس و سپاهان به‌دلیل بودجه و بضاعتی که دارند، شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. استقلال هم می‌تواند مدعی باشد، ولی در حال حاضر پرسپولیس و سپاهان را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانم.

برچسب‌ها: قهرمانی پرسپولیس و سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

126 ({آذرخش})1397/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi