خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

آرسنال این بازیکن را نخرد، شانس قهرمانی ندارد!

آرسنال این بازیکن را نخرد، شانس قهرمانی ندارد!
یان رایت، اسطوره آرسنال، مدعی شده است که آرسنال تنها در صورتی با منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر در این فصل رقابت خواهد کرد که ایوان تونی را در ژانویه به خدمت بگیرد.
تیم آرسنال در حال حاضر در رده دوم قرار دارد، دو امتیاز بیشتر از سیتی پس از اینکه روز یکشنبه به لطف گل دقایق پایانی گابریل مارتینلی، تیم پپ گواردیولا را شکست دادند. این روزی مهم برای میکل آرتتا بود، با این پیروزی این اولین باری بود که آرسنال از سال 2015 سیتی را در لیگ برتر شکست داد و همچنین ابهت سیتی را خدشه دار کرد. این تیم با امتیاز و تفاضل گل یکسان، فقط به خاطر گل زده کمتر در پشت سر تاتنهام در رده دوم قرار دارد.

اما رایت اصرار دارد که تیم آرسنال نیاز به یک مهاجم با کیفیت دارد که باز گلزنی تیم را به دوش بکشد: "ما در فصل گذشته وظیفه گلزنی را بین چند بازیکن پخش کردیم و نتیجه اش قهرمانی تیم نبود. شما نمی توانید تلاش ادی (انکتیا) یا (گابریل) مارتینلی را زیر سوال ببرید، اما در بازی مقابل تاتنهام فقط کافی بود یک بازیکن با شم گلزنی بالا در تیم داشتیم تا همه چیز را تمام کند. من فکر می کنم ایوان تونی می تواند برای این تیم عالی باشد. او ارتباط بین خطوط را حفظ می کند و همچنین می تواند آخرین قطعه پازل تیم آرتتا باشد. من فکر می کنم بدون چنین بازیکنی، کار آرسنال برای رقابت با سیتی برای قهرمانی خیلی سخت بشود.".
تونی برای پیوستن به آرسنال در ژانویه با این تیم در ارتباط بوده و بازیکنی است که در فصل 2022-23 20 گل برای برنتفورد به ثمر رساند اما در حال حاضر با اعتراف به 232 تخلف شرط بندی، هشت ماه محرومیت از فوتبال را می گذراند و از 16 ژانویه مجددا اجازه بازی خواهد داشت.

برچسب‌ها: آرسنال لیگ جزیره لیگ برتر انگلیس قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

83 آرسنال۲۰۲۴1402/07/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi