خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

کان: باید به منچستریونایتد می رفتم

کان: باید به منچستریونایتد می رفتم
گلر افسانه ای بایرن فاش ساخت که در مقطعی پیشنهاد خوبی از یونایتد دریافت کرده بود.
به گزارش "ورزش سه"، اولیور کان بین سال های 1994 تا 2008 گلر شماره یک بایرن بود و 429 بازی با پیراهن این باشگاه انجام داد. کان به تمام افتخارات باشگاهی با بایرن دست یافت.
گلر افسانه ای مونیخی ها در مصاحبه با بیلد فاش ساخت که فصل 04-2003 الکس فرگوسن، سرمربی وقت یونایتد به وی پیشنهاد خوبی ارائه داده بود اما در نهایت ترجیح داد در بایرن بماند. او اعتراف کرد که با نگاهی به گذشته احساس می کند که باید به پیشنهاد فرگوسن پاسخ مثبت می داد.

کان به بیلد گفت:« پیشنهاد یونایتد؟ این موضوع حقیقت دارد. فرگوسن حتی الان هم از من کمی گله دارد. او به من علاقه و اعتماد داشت و می خواست من را در فصل 04-2003 به منچستر یونایتد ببرد اما موفقیت من در بایرن مونیخ برایم از همه چیز مهم تر بود. من همیشه بایرن مونیخ و موفقیت در این تیم را به هر چیز دیگری ترجیح می دادم.
هرچند الان که به گذشته نگاه می کنم، به خودم می گویم که شاید درست این بود که به پیشنهاد یونایتد پاسخ مثبت می دادم؛ چون چالش خوبی برای من محسوب می شد.»

برچسب‌ها: بایرن مونیخ اولیور کان منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

103 Güneyazerbaycan1396/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi