خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,277

تعجب ستاره بایرن: چطور مگوایر کاپیتان رونالدو است؟

تعجب ستاره بایرن: چطور مگوایر کاپیتان رونالدو است؟
بحث درباره اعطای بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ به کریستیانو رونالدو از مدت‌ها قبل مطرح شده و بسیاری باور داشتند که این بازیکن باید به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شود.
بخشی از این ادعاهای مطرح شده به دلیل عملکرد ضعیف هری مگوایر و انتقادهای شدیدی است که این بازیکن انگلیسی در ماه‌های گذشته در اولدترافورد با آن روبرو بوده است. او اشتباهات تاثیرگذاری در ترکیب تیمش داشته که باعث شده بسیاری از هواداران از انتخاب او به عنوان کاپیتان ناراضی باشند.
حالا آلفونسو دیویس هم به جمع منتقدان این تصمیم اضافه شده و اعلام کرده که از نظر او وقتی رونالدو در ترکیب تیم است، مگوایر نباید بازوبند را به بازو داشته باشد.
این ستاره کانادایی در شبکه توییچ در حال پخش بازی فیفا 22 خودش بود و هم‌زمان با دنبال کنندگانش صحبت می‌کرد:« می‌توانید تصور کنید، می‌توانید تصور کنید...»او سپس با کم کردن صدای موسیقی ادامه داد:«فکر کنید رونالدو هستید... یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ. و اسم کاپیتان شما چیست؟ هری مگوایر کاپیتان شما است؟ و شما باید به او بگویید بله کاپیتان. من نمی‌دانم او به مگوایر چه می‌گوید. پسر، من نمی‌خواهم ارزش مگوایر را پایین بیاورم اما رونالدو... رونالدو باید آن بازوبند را به دست داشته باشد.»
مگوایر حتی در دیدار دوستانه اخیر تیم ملی انگلیس نیز از شر منتقدان و معترضان به عملکردش در امان نبود و در ورزشگاه ویمبلی از سوی بخشی از تماشاگران حاضر در این ورزشگاه هو شد تا روزهای تلخی را حتی در عرصه ملی سپری کرده باشد.
یونایتد در حال حاضر در تلاش است تا با قرار گرفتن در بین چهار تیم صدر جدول لیگ برتر انگلیس سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

83 ♕بایرن مونیخ♕1401/01/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi