خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,277

هشدار کان به لواندوفسکی؛ دلیلی برای جدایی نداری!

هشدار کان به لواندوفسکی؛ دلیلی برای جدایی نداری!
اولیور کان معتقد است روبرت لواندوفسکی هیچ دلیلی برای ترک بایرن مونیخ ندارد.
روبرت لواندوفسکی 34 ساله شده و قرارداد این بازیکن لهستانی و گلزن در تابستان سال 2023 به اتمام می‌رسد. لواندوفسکی در حال حاضر از مواضع باشگاه بایرن مونیخ چندان راضی نبوده و انتظار دارد آنها زودتر برای تمدید وارد عمل شوند. ستاره لهستانی منتظر است تا مدیران باشگاه بایرن مونیخ اظهارات علنی خود مبنی بر تمایل به حفظ این بازیکن را در عمل نیز به اجرا بگذارند.
شرایط برای توماس مولر و مانوئل نویر نیز مشابه است و قرارداد آنها نیز تابستان 2023 به اتمام خواهد رسید. به خصوص شایعات در مورد جدایی لواندوفسکی روز به روز بیشتر می‌شود و این باعث نگرانی هواداران بایرن شده است.
اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد و در مورد تمدید با سه بازیکن فوق گفت:« هر سه با ما قرارداد دارند و فصل بعد نیز برای بایرن بازی خواهند کرد. در این تردیدی نداریم. همیشه گفته‌ایم که با هر سه بازیکن می‌نشینیم و مذاکره می‌کنیم و تمدید با آنها در اولویت باشگاه است. موضع ما در این‌رابطه هیچ تغییری نکرده است.»
وقتی از کان مشخصا در مورد لواندوفسکی سوال شد، او این‌گونه پاسخ داد:« لواندوفسکی هیچ دلیلی برای ترک بایرن ندارد. او چرا باید از بایرن برود؟ روبرت اینجا همه چیز برای موفقیت‌های فردی و تیمی را در اختیار دارد. او در بایرن به همه چیز رسیده و می‌دانم که تمدید خواهد کرد.»

برچسب‌ها: بایرن مونیخ اولیور کان رابرت لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

64 ღ میسون مونت ღ1401/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi