خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

ونگر: نیمار می‌خواهد بهترین بازیکن جهان شود

ونگر: نیمار می‌خواهد بهترین بازیکن جهان شود
نیمار، ستاره ۲۵ ساله برزیلی سابق باشگاه بارسلونا، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پاری سن ژرمن پیوست و گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد. آرسن ونگر سرمربی آرسنال از دلایل جدایی نیمار از بارسلونا گفت. ونگر معتقد است بازیکن برزیلی به دلیل آینده روشنی که پاری سن ژرمن دارد به این تیم رفته است و می خواهد بهترین بازیکن جهان شود.

نیمار هرگز دلیل رفتن خود را از بارسلونا توضیح نداد چرا که همیشه بازیکنان یک آرزوی بزرگ دارند و آن هم این است که کنار بهترین‌ها بازی کنند. او تصمیم گرفت در مسیر دیگری حرکت کند؛ شاید این موضوع به دلایل اقتصادی باشد یا شاید هم به این علت که فکر می‌کند پاری سن ژرمن از رئال مادرید و بارسلونا پیشی می‌گیرد. این موضوع می‌تواند به دلایل فردی هم باشد؛ شاید او می‌خواهد به بازیکنی تبدیل شود که محور اصلی تیم باشد و بهترین بازیکن جهان شود.

برچسب‌ها: ونگر نیمار پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

82 آرسنال 90011396/06/21

21 شهریور (09:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi