خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

نیمار: الان بارسا در قلبم است

نیمار: الان بارسا در قلبم است
نیمار در مورد احتمال پیوستنش به رئال مادرید در گذشته صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان نسل خودش محسوب می‌شود. او پس از سانتوس به بارسلونا پیوست و توانست به همراه لوئیز سوارز و لیونل مسی، خط حمله آتشینی تشکیل دهد و به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا برسد. در سال 2017 پاری‌سن‌ژرمن رکورد نقل و انتقالات تاریخ را با مبلغ 222 میلیون یورو شکست و توانست نیمار را به خدمت بگیرد.

ستاره برزیلی در 5 سال اخیر برای پی اس جی خوش درخشیده و اخیرا قراردادش را هم تمدید کرد ولی او سال 2019 چیزی تا بازگشت به لالیگا فاصله نداشت. نیمار ابتدا تلاش کرد به بارسا بازگردد ولی پس از رد چند پیشنهاد باشگاه کاتالان توسط پی اس جی به سراغ رئال مادرید رفت. رئال نیز بی میل به جذب نیمار نبود ولی پی اس جی اعلام کرد که تنها با 300 میلیون یورو نیمار را واگذار خواهد کرد تا همه چیز منتفی شود.

نیمار روز گذشته در نشست خبری بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین پی اس جی و رئال شرکت کرد و یکی از سوالاتی که از وی پرسیده شد، در مورد احتمال پیوستنش به رئال در گذشته بود. نیمار در این مورد گفت:« چیزی نمانده بود برای رئال بازی کنم. در واقع وقتی 13 ساله بودم، در کمپ رئال حاضر شدم و می توانستم الان بازیکن این تیم باشم ولی سرنوشت چیز دیگری برایم مقرر کرده بود. بعدها به بارسا رفتم و سال های خوبی در این تیم داشتم و الان بارسا در قلبم جا دارد.»

نیمار در مورد اینکه در ادامه ممکن است او روزی بازیکن رئال شود یا خیر گفت:« من الان بازیکن پی اس جی هستم و در این تیم واقعا خوشحالم.»

برچسب‌ها: بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

77 ☫ ایران ☫1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi