خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

نیمار- بارسلونا؛ رویای بازگشت محقق می‌شود؟

نیمار- بارسلونا؛ رویای بازگشت محقق می‌شود؟
بر اساس گزارش ها در ماه‌های اخیر نیمار به بارسلونا پیشنهاد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2017 بود که به یک‌باره نیمار بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده ساز جدایی کوک کرد و با قراردادی رکوردشکن به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. انتقالی که هنوز هم یک رکورد در دنیای فوتبال به‌حساب می‌آید.

نیمار که با هدف تبدیل شدن به ستاره اول پاری‌سن‌ژرمن و بردن جوایز فردی و تیمی با این تیم راهی پارک دو پرنس شده بود نتوانست در این سال‌ها روزهای خوبی را در تیم فرانسوی سپری کند. در واقع‌ مصدومیت‌ها و حواشی این ستاره برزیلی، او را از فرم خوب خود دور کرد.

انتقادات از عملکرد نیمار در ماه‌های اخیر به اوج خود رسید. با این حال بعد از شکست هفته گذشته پاری‌سن‌ژرمن برابر رئال مادرید در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف ناباورانه تیم فرانسوی، حمله رسانه‌های این کشور به او به بالاترین حد خود رسید. همچنین هواداران پی‌اس‌جی در بازی ابتدای هفته این تیم برابر بوردو نیز از خجالت ستاره برزیلی درآمدند و او را به‌شدت هو کردند.

با این وجود اصلا بعید نیست که نیمار در تابستان پیش رو پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند. در همین راستا فوتبال مرکاتو در گزارشی مدعی شد که این ستاره برزیلی در ماه‌های اخیر به بارسلونا پیشنهاد شده است. از طرف دیگر پاری‌سن‌ژرمن نیز مشکلی با جدایی نیمار ندارد و باید منتظر ماند و دید که آیا رویای بازگشت این بازیکن به نوکمپ محقق خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها: بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 ☫ ایران ☫1400/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi