خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پیش بازی منچستر - اژاکس

پیش بازی منچستر - اژاکس
پیش بازی آژاکس - منچستریونایتد

دو تیم آژاکس و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه فرندز آره نا شهر سولنا در سوئد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین بازی فصل منچستریونایتد، امشب برگزار خواهد شد، جایی که آنها سرنوشت فصل آینده خود را خواهند دانست و بسیاری از سیاست های نقل و انتقالی شان مشخص خواهد شد.

شاگردان مورینیو برای اینکه فصل بعد بتوانند درخشان ظاهر شوند و نتایج بهتری نسبت به این فصل بگیرند، نیاز به تقویت دارند و حضور بازیکنان جدید مستلزم حضور آنها در چمپیونزلیگ است و از همین رو، این بازی برای شیاطین سرخ از اهمیتی دو چندان برخوردار است.

همچنین مورینیو نتوانسته انتظارات را آنطور که باید برآورده کند و کسب جامی دیگر، تیم او را وارد مرحله دیگری خواهد کرد. شیاطین سرخ در 5 بازی اخیر خود تنها 1 پیروزی کسب کرده اند، هر چند که در این مدت یونایتد بیشتر به تیم دوم خود بازی داده است.

در دیگر سو، آژاکس با قدرت تا فینال رقابت ها صعود کرد و آنها نیز انگیزه بالایی برای کسب قهرمانی لیگ اروپا دارند. در لیگ هلند، آنها با 1 امتیاز اختلاف نسبت به فاینورد نایب قهرمان شدند و از همین رو کسب قهرمانی برایشان در این دیدار بسیار حیاتی است.

دو تیم پیش از این 2 بازی در سال 2012 انجام دادند که هر کدام توانستند حریف را در خانه شکست دهند که این آمار نیز در نوع خود بسیار جالب است. شیاطین سرخ برای این بازی مارکوس روخو، زلاتان و اشلی یانگ را به علت مصدومیت و اریک بایلی را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت. حضور اسمالینگ و مروان فلینی نیز در این بازی مشخص نیست.

برچسب‌ها: منچستریونایتد آژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

104 Fire Boys1396/03/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi