خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

اسطوره منچستر جانشین وودوارد می شود؟

اسطوره منچستر جانشین وودوارد می شود؟
وبسایت ESPN‌ ادوین فن‌درسار سنگربان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد را گزینه احتمالی جانشینی اد وودوارد، مدیراجرایی مستعفی این باشگاه اعلام کرد.طبق گزارش ESPN، پس از استعفای وودوارد در پی شکست پروژه سوپرلیگ اروپا و فشار‌هایی که البته از قبل از این پروژه نیز روی او به خاطر ناکامی چندین ساله شیاطین سرخ برای فتح لیگ برتر انگلیس وجود داشت،‌ مدیران باشگاه نیم نگاهی به آمستردام دارند جایی که فن‌درسار به عنوان مدیراجرایی باشگاه آژاکس طی سال‌های اخیر کارنامه خوبی داشته است.
گزینه اصلی خانواده گلیزر، مالک باشگاه منچستریونایتد برای جانشینی وودوارد، یک گزینه داخلی به نام ریچارد آرنولد است که در حال حاضر به عنوان مدیر یکی دیگر از بخش‌های باشگاه منچستریونایتد فعالیت دارد. با این حال ESPN‌ با استناد به گفته‌های یک منبع در این باشگاه مدعی شده که روی کار آمدن گزینه خارجی هم محتمل است.
منچستریونایتد، سال 2005 فن‌درسار را از باشگاه فولام خرید تا او را جانشین تیم هاوارد کند و این سنگربان هلندی هم یکی از بهترین مقاطع دوران فوتبالش را در تئاتر رویاها تجربه و به شیاطین سرخ برای کسب 4 قهرمانی در لیگ برتر کمک کرد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد فان درسار آژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

63 داروغه جهنم1400/02/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi