خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

شواین اشتایگر : انتقال به منچستریونایتد، تصمیم درستی بود

شواین اشتایگر : انتقال به منچستریونایتد، تصمیم درستی بود
شواینی در دوران حضور فان خال به انگلیس مهاجرت کرد اما با حضور مورینیو به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شد تا در نهایت مدتی پیش به لیگ ایالت متحده مهاجرت کرد.

شواینی گفت: "تصمیم من برای پیوستن از بایرن به یونایتد درست بود. من همیشه علاقمند به فتح لیگ قهرمانان در لباس بایرن بودم و به همین دلیل به خارج از آلمان مهاجرت نمی کردم که این اتفاق در سال 2013 رخ داد.فان خال با من تماس گرفت و موفقیت در مذاکرات خیلی سریع رخ داد. در یونایتد ابتدا همه چیز خیلی خوب پیش رفت زیرا ما در صدر جدول کنار لستر بودیم اما بعد از آن من محروم شدم و آسیب هم دیدم. البته در انتها ما فاتح جام حذفی هم شدیم که آنطور که به نظر می رسید آسان نبود.
زمانی که مورینیو سرمربی یونایتد شد، از تصمیم او بابت حضور من در بین ذخیره ها شگفت زده شدم اما همیشه به تغییر امیدوارم بودم که البته این اتفاق در نهایت هم رخ داد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد شواین اشتایگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

197 پسران ابدی11396/02/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi