خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

چوب حراج یونایتد برای فروش شواین اشتایگر

چوب حراج یونایتد برای فروش شواین اشتایگر
شواینی که تابستان گذشته از بایرن به منچستریونایتد پیوست، نتوانست در اولین فصل حضورش در الدترافورد انتظارات را برآورده کند و با آمدن ژوزه مورینیو هم جایگاهش در تیم را به طور کلی از دست داد.او در برنامه های آقای خاص جایی ندارد و مدیران منچستریونایتد هم ترجیح می دهند با فروش او، از پرداخت دستمزد هفتگی 190 هزار پوندی او خلاص شوند. این در حالی است که او هنوز دو سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد.
در چنین شرایطی، گفته می شود مدیران یونایتد متقاعد شده اند تا با مبلغی بسیار پایین، این هافبک باتجربه را واگذار کنند تا بیش از این متضرر نشوند. پیش از این، از یوونتوس به عنوان مشتری شواین اشتایگر نام برده می شد. مدیران یووه در چند سال اخیر با به خدمت گرفتن بازیکنان باتجربه ای که سایر باشگاه های آنها را به مبلغ پایینی واگذار کرده بودند، خریدهای پرمنفعتی انجام دادند.

برچسب‌ها: شواین اشتایگر منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

149 Kijar1395/06/03

Malavan Castila: بره بهتره

7 شهریور (15:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi