خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

تونی کروس: خاطرات بسیار خوبی از بایرن دارم

تونی کروس: خاطرات بسیار خوبی از بایرن دارم
فردا شب رئال و بایرن در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند و کروس برابر تیم سابق خود به میدان خواهد رفت.

تونی کروس گفت: "زمانی که به بایرن پیوستم برای اولین بار به تنهایی خانه را ترک کرده بودم. باید نه تنها در زمین، بلکه بیرون از مستطیل سبز نیز رفتاری حرفه ای بروز می دادیم و اگرچه من قادر به وفق دادن خودم با شرایط بودم، اما اوضاع برای یک نوجوان 16 ساله بسیار دشوار بود.

در آن شرایط من در سن 18 سالگی اولین بازی خود را برای بایرن انجام دادم و بعد از یک فصل و نیم حضور قرضی در لورکوزن، بسیار بیشتر به میدان رفتم.
در بایرن فاتح جام های زیادی شده ام و در کنار بازیکنان و مربیان بزرگی فعالیت داشتم. من خاطرات بسیار خوبی از دوره حضور در بایرن دارم و برهه ای مهم در دوران حرفه ای من محسوب می شود.

علیرغم دشواری های موجود، من سعی می کردم خودم را در سطح دیگر بازیکنان نگاه دارم و در مورد زندگی شخصی نیز با احتیاط فراوانی قدم بر می داشتم.

بازیکنان زیادی بودند که من هنوز با در تیم ملی آلمان با آنها همبازی هستم و ارتباط نزدیکی داریم که بسیاری از آنها از زمانی که من هنوز در ترکیب ثابت نبودم نیز برای طولانی مدت مورد شناخت همگان بودند."

برچسب‌ها: کروس بایرن مونیخ رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

347 بایرن آذربایجان1396/01/22

King Amir: تیم فروشی با 320 الماس / اکادمی / 120 میلیون سکه و. بیا خصوصی

25 فروردين (20:46)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi