خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

ماتیوس: بایرن با فروش کروس اشتباه کرد!

ماتیوس: بایرن با فروش کروس اشتباه کرد!
کروس که یکی از محصولات آکادمی باشگاه بایرن مونیخ بود، 200 بازی برای تیم اول باواریایی ها انجام داد و با این تیم قهرمان بوندس لیگا و چمپیونزلیگ هم شد اما در سال 2014 به رئال فروخته شد.

ماتئوس به اشپورت بیلد گفت:" هنوز نمی توانم درک کنم که چرا باشگاه نتوانست با او برای تمدید قرارداد به توافق برسد. با توجه به عملکرد او در زمین، یک افزایش زیاد در دستمزد نرمال بود.
کروس بازیکنی کلیدی در خط میانی رئال مادرید است. او برای بازی در تیم های بزرگ کاملا مناسب است و به همه بازیکنانی که اطرافش بازی می کنند، اعتماد به نفس می دهد. کروس حق داشت به خارج برود. این برای او مانند بردن لاتاری بود.

به نظر من کروس بهترین هافبک حال حاضر دنیاست. من بازیکن دیگری در سطح او نمی بینم. او در تیم ملی رئیس مرکز زمین است. اگر بتوانم یک اشکال در بازی او پیدا کنم، کم گل زدن اوست. او می تواند بیشتر شوت بزند. با حضور زیدان که خودش هم در پست کروس بازی می کرد، او می تواند وظایف هجومی تری برعهده بگیرد."

برچسب‌ها: تونی کروس کروس ماتیوس بایرن بایرن مونیخ رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

277 منتخب میامی1395/07/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi