خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

برتری محسوس کروس بر ژابی آلونسو در رئال

برتری محسوس کروس بر ژابی آلونسو در رئال
به گزارش "مستر90"، باپیوستن آلونسو به بایرن، گمانه زنی ها در مورد چگونگی عملکرد کروس در رئال و اینکه او می تواند جای ژابی را در ترکیب رئال به خوبی پر کند قوت گرفت. آمارها نشان می دهد که او نه تنها به خوبی جای آلونسو در رئال را پر کرد که عملکرد به مراتب بهتری نیز به نسبت او داشته است.

کروس در 38 بازی از 40 بازی رئال در این فصل حضور داشته و در 37 تای آنها نیز بازیکن ثابت بوده است. او تاکنون 3182 دقیقه برای رئال بازی کرده است.سابقه این بازیکن نشان می دهد که در هیچ یک از باشگاه های سابقش (لورکوزن و بایرن)، تا این اندازه در ترکیب قرار نداشته است.

بیشترین دقایق حضور او در زمین، به فصل 2011-2012 بر می گردد که 3433 دقیقه بازی کرده بود و در صورتیکه سه بازی دیگر برای رئال به میدان برود، در حالیکه هنوز سه ماه تا پایان فصل باقی داریم، این رکورد را پشت سر خواهد گذاشت.

کروس با 93 درصد پاس صحیح، بالاتر از بوسکتس (92 درصد) بهترین پاسور لالیگاست. او تا بدینجا 1656 پاس سالم به هم تیمی هایش داده است. آمار پاس های صحیح آلونسو در دو فصل آخر حضورش در رئال، از 88 درصد تجاوز نکردند.

کروس که چند ماه پیش و پس از بازی مقابل بازل گفته بود که کمی خسته ام و به این همه بازی فشرده عادت ندارم، در پایان بازی دو هفته پیش مقابل شالکه اذعان داشت که در بهترین شرایط ممکن در تمام دوران فوتبالش قرار دارد. نگاهی به این آمارها نیز نشان می دهد که او سخنی به گزاف نگفته است.

برچسب‌ها: رئال مادرید بایرن مونیخ کروس آلونسو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 2

387 کینگ کریستیانو1393/12/09

کینگ کریستیانو: خواهش میکنم دادا

10 اسفند (16:01)


گرگم: دمت گرم داداش. عجب خبری بود..فدایی داری

10 اسفند (12:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi