خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

جهانبخش سومین بازیکن برتر مقابل آژاکس

جهانبخش سومین بازیکن برتر مقابل آژاکس
در نظرسنجی صورت گرفته توسط باشگاه آلکمار طرفداران هلندی ستاره ایرانی خود را سومین بازیکن برتر تیم شان برابر آژاکس معرفی کردند.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش با پاس گل دقایق پایانی خود موفق شد زمینه فرار از شکست آلکمار برابر آژاکس را فراهم کند تا یکی از بهترین نفرات تیمش لقب بگیرد. از همین رو پیشبینی می شد این بازیکن ایرانی مورد توجه طرفداران قرار داشته باشد که همین طور هم شد و او در نظرسنجی صورت گرفته عنوان سومین بازیکن برتر آلکمار برابر آژاکس را به خود اختصاص داد.

در این نظرسنجی رودریگز هاپس، مدافع سیه چرده و چپ پای آلکمار که در بین 5 بازیکن برتر هفته قرار گرفته بود از دید طرفداران آلکمار هم بیشترین آمار را به خود اختصاص داد ضمن این که وود وگهورست مهاجم دو گله این تیم مقابل آژاکس هم در رده دوم نظرسنجی و بالاتر از علیرضا جهانبخش ایستاد تا ملی پوش ایرانی جایگاه سوم برترین بازیکن تیمش را در اختیار بگیرد.

برچسب‌ها: اژاکس علیرضا جهانبخش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

278 سردار آزمون1395/08/19

26 آبان (11:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi