خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

منچستریونایتد مشتری ستاره ژاپنی ماینس

منچستریونایتد مشتری ستاره ژاپنی ماینس
منچستریونایتد در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و وضعیت لوئیز فان‌خال در رأس کادر فنی این تیم در پی کسب نتایج ناامیدکننده متزلزل شده است.
از همینرو مسئولان این تیم به نقل و انتقالات زمستانی جاری نگاه ویژه‌ای دارند تا با جذب مهره‌های جدید کادر خود را مخصوصا در خط حمله تقویت کنند. یکی از بازیکنان مد نظر یونایتد یوشینوری موتو از تیم ماینس آلمان است.
روزنامه معتبر "گاردین" نوشت نام این مهاجم 23 ساله ژاپنی که در فصل جاری بوندسلیگا تا پایان دور رفت موفق به زدن هفت گل شد، در بالای لیست خرید شیاطین سرخ به چشم می‌خورد. البته او که قراردادش با این تیم آلمانی تا سال 2019 اعتبار دارد، تابستان اخیر پیشنهاد چلسی را با این توجیه که مایل است در بوندسلیگا به کسب تجربه بپردازد رد کرد.
گفتنی است خط حمله منچستر یکی از نقاطی است که در فصل جاری دستاوردی ضعیف‌تر از انتظار داشت و ستاره‌ای مثل وین رونی بعد از گذشت هیجده هفته فقط موفق به زدن دو گل شده است.

برچسب‌ها: گاردین بوندسلیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

299 افکار1394/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi