خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,673

بالاک: لوو با چالش های جدیدی روبرو خواهد شد

بالاک: لوو با چالش های جدیدی روبرو خواهد شد
ملی‌پوش سابق فوتبال آلمان عقیده دارد گرچه لوو چالش جام جهانی را پشت سر گذاشت، اما او در حال حاضر در داخل تیم ملی با یک چالش روبرو است.

به گزارش ورزش 11، میشاییل بالاک که از ماه مه 2004 تا مارس 2010 بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان را در اختیار داشت، در مصاحبه‌ای با "سرویس اطلاعات ورزشی" اظهار داشت: چند تن از بازیکن کلیدی تیم ملی که به نوعی نقش رهبری هم داشتند خداحافظی کرده‌اند و باید به فکر جانشین برای آنها بود.

بعد از آوردن بازیکن جدید باید صبر کرد تا آنها در قالب تیم ملی جا بیفتند و این مسئله کمی زمان‌بر است. ممکن است ترکیب جدید تا چند درصد با شکست همراه باشد؛ به هرحال می‌خواهم بگویم اینها چالش‌های جدید لوو است. البته اینها برای تیم ملی خوب است و تیم به این مشکلات نیاز دارد تا به نقاط ضعفش پرداخته شود و سال آینده بتواند خود را به شرایطی برساند که رسیدن به جام ملت‌های اروپا را هدف خود قرار دهد.

هافبک سابق بایرن مونیخ با عدم ابراز نگرانی نسبت به دشواری جام آتی افزود: گروه راحتی نداریم و مرحله مقدماتی گاهی با فراز و فرودهایی همراه است، اما ما باید صعود کنیم و می‌کنیم.

بالاک که قبل از جام جهانی 2010 افریقای جنوبی با یک مصدومیت بسیار سخت روبرو شد، بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به فیلیپ لام تحویل داد و بعد از آن هم دیگر نتوانست به تیم ملی برگردد. او سال 2012 به دوران بازیگری‌اش در فوتبال پایان داد و اینک در تلویزیون‌های امریکا به کارشناسی این ورزش اشتغال دارد؛ کاری که می‌تواند آن را در آلمان هم پیگیری کند؛ مثل هم‌تیمی‌های سابقش اولیور کان و مهمت شول. وی دراینباره گفت: چرا که نه؟ البته این دو نفر کار خود را خیلی خوب انجام می‌دهند ولی من اینطورف و آنطرف کارهای دیگری هم به موازات فوتبال انجام می‌دهم و در حال حاضر شرایطش را ندارم. البته اگر پیشنهادی دریافت کنم آن را با کمال احترام بررسی خواهم کرد.

برچسب‌ها: بالاک آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

191 اف سی آزلگرونا1394/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi