خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

فوری:رئیس خروج والدز را تایید کرد

فوری:رئیس خروج والدز را تایید کرد
علی رعم اینکه هنوز آینده ی دخیا ۱۰۰ درصد مشخص نشده است لوییز فن خال در کنفرانس خبری لحظاتی قبل اعلام کرد که دروازه بان ذخیره ی یونایتد یعنی ویکتور والدز از یونایتد جدا خواهد شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

دروازه بان ۳۳ ساله ی شیاطین سرخ تنها پس از ۶ ماه حضور در الدترافورد میتواند این تیم را ترک کند. لوییز فن خال برای تور پیش فصل ویکتور والدز را همراه تیم به آمریکا دعوت نکرده بود و همین شایعات خروج او را دامن زد. حال فن خال در کنفرانس اعلام کرد که والدز از یونایتد جدا خواهد شد.

او به تور دعوت نشد چون او از فلسفه ی من پیروی نمی کند. در تیم من جایی برای چنین فردی نیست. او از بازی برای تیم دوم سر باز زد و همین باعث شد تا او را از تیم کنار بگذارم. اگر شما حاضر به انجام این کار نیستید تنها راه باقی مانده همین است

ما او را خواهیم فروخت. این یک ناامیدی به حساب می آید. من فکر میکردم که او بتواند از فلسفه ی و دستورات من پیروی کند و اینگونه نشد و این بد است.

برچسب‌ها: فن خال منچستریونایتد والدز منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

311 ارل یونایتد1394/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi