خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

ستاره ۱۹‌ساله یونایتد ۵ ساله تمدید کرد

ستاره ۱۹‌ساله یونایتد ۵ ساله تمدید کرد
الانگا اولین بار در می 2021 در ترکیب منچستریونایتد به میدان رفت و از آن زمان تا به حال پنج بار برای این تیم بازی کرده است.
او آخرین بار در اوایل ماه جاری میلادی در لیگ قهرمانان برابر یانگ بویز قرار گرفته و به نظر می‌رسد آماده است تا دقایق بیشتری را برای این تیم بازی کند.
همین موضوع باعث شد که مدیران باشگاه منچستریونایتد تصمیم بگیرند قرارداد این بازیکن را به مدت چهار سال و نیم تمدید کنند که گزینه تمدید یک سال بیشتر نیز در آن وجود دارد.
الانگا پس از امضای قراردادجدید در کنار دارن فلچر، مدیر فنی یونایتد، به سایت رسمی باشگاه گفت:« نهایت بلندپروازی من همیشه بازی برای منچستریونایتد بوده است. استانداردهای این تیم به شکلی باورنکردنی بالاست اما این قرارداد لحظه مهم دیگری در مسیر زندگی من به حساب می‌آید.»
این وینگر جوان ادامه داد:« اینجا محیطی عالی برای برداشتن قدم بعدی است، در کنار بازیکنان و مربیان درجه یک که هر روز می‌توان چیزهای بسیاری از آنها یاد گرفت. من از این که باشگاه به من اعتمادش را نشان داده بیش از حد خوشحال هستم و می‌خواهم از خانواده و تمامی اعضای باشگاه به خاطر حمایت‌های بی‌دریغی که از من داشتند تشکر کنم. می‌دانم که سختکوشی و تعهد باعث می‌شود فرصتی در این باشگاه خاص داشته باشم و بی‌صبرانه منتظر پیشرفت بیشتر هستم.»
جان مرتاف، مدیر فوتبال یونایتد، نیز درباره تمدید قرارداد این بازیکن گفت:« آنتونی بازیکن جوانی است که همه ما واقعا به او باور داریم. او به طور مداوم در طول دوران حضورش در آکادمی درخشان ظاهر شده و بسیار متعهد نشان داده است. او هر روز پیشرفت می‌کند و می‌تواند در منچستریونایتد موفق شود.»

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

73 Man U 14001400/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi