خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

لوران بلان: هنوز دی ماریا را می خواهیم؛ زلاتان جایی نمی رود

لوران بلان: هنوز دی ماریا را می خواهیم؛ زلاتان جایی نمی رود
سرمربی پاریسن ژرمن عنوان کرد که باشگاهش خواهان خرید آنخل دی ماریا از منچستر یونایتد می باشد.
طرفداری- به گزارش اکیپ، دی ماریا چندی پیش به رسانه ها اعلام کرد که در باشگاه خواهد ماند ولی نارضایتی خود را از وضعیتش در تیم در طول اولین فصل حضورش در این باشگاه ابراز کرد.

پی اس جی قبل از این که دی ماریا به گران قیمت ترین خرید تاریخ لیگ برتر تبدیل شود، قصد به خدمت گرفتن او را داشت. هنگامی که نشریه اکیپ فرانسه از لوران بلان، سرمربی پاریس در مورد این که آیا هنوز هم قصد خرید دی ماریا را دارد یا نه پرسید، وی جواب داد:

بله، ما اولویت های خودمان را داریم. ولی برای تقویت چنین تیمی باید هدف خود را بازیکنانی قرار دهید که در تیم های بزرگ بازی می کنند، کسانی که خریدشان مشکل است. این مسئله برای پی اس جی از همه سخت تر است.
وی در ادامه افزود:

دی ماریا بازیکن خوبیست. حالا آزادی بیشتری برای خرج کردن داریم ولی باز هم پروژه سختی برایمان است چون تنها مشتری او نیستیم. فراموش نکنید که منچستر یونایتد چه مبلغی را برای خریدش پرداخت کرد. برای ما جهت این که موثر کار کنیم، باید به راه حل های دیگری هم فکر کنیم.
همچنین بلان مسئله خروج زلاتان از پاریس را با وجود علاقه میلان و اینتر، رد کرد. وی در مورد زلاتان ایبراهیموویچ گفت:

هیچ شکی در ماندن او وجود ندارد! هیچ اهمیتی به شایعات نمی دهم. برای ما کاملا واضح بود، ایبرا همیشه در برنامه های تیم 16-2015 بود.
همچنین بلان عنوان کرد که جایگزینی برای بازیکنانی که از تیم جدا می شوند به خدمت خواهد گرفت. یوهان کابای راهی کریستال پالاس شده و قرارداد موتا نیز در تابستان آینده به اتمام می رسد. بلان تایید کرد:

هر خروجی ای، جایگزین خواهد شد. می خواهم موتا را نگه دارم و باشگاه هم همین

برچسب‌ها: آنخل دی ماریا لوران بلان پی اس جی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

365 صادق سومالی1394/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi