خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

انتظار بلان از لاوتزی و کاوانی

انتظار بلان از لاوتزی و کاوانی
مربی پی اس جی امیدوار است که این دو بعد از سپری کردن دوران تعلیق و تنبیه اخیر بتوانند در نیم فصل دوم لیگ 1 در موفقیت های تیم نقش ایفا کنند.

لوران بلان مربی پاری سن ژرمن می خواهد که اسکیل لاوتزی و ادینسون کاوانی بعد از دوره تعلیقی که باشگاه برای آنها درنظر گرفته، در نیمه دوم فصل عملکرد بهتری برای این تیم داشته باشند. لاوتزی و کاوانی به دلیل تاخیر در بازگشت از تعطیلات کریسمس با جریمه و تعلیق باشگاه روبرو شدند.

پی اس جی در دو بازی قبلی خود در جام حذفی و جام اتحادیه بدون آنها برابر حریفانش پیروز بوده ولی در لیگ 1 با نتیجه 4-2 مغلوب باستیا شد. بلان تاکید کرد که این دو برای بازی یکشنبه مقابل اویان در اختیار تیم خواهند بود و گفته که آنها باید قابلیت های خود را نشان دهند.

مربی پی اس جی در جمع خبرنگاران گفت:" ما آنها را نبخشیده ایم. آنها دو بازیکن مهم تیم هستند ولی ما کاری که باید را انجام دادیم. باید قبول کنند که کار احمقانه ای کرده اند. حالا انتظار دارم که در نیم فصل دوم به تیم کمک کنند."

بلان همچنین گفته که بازگشت زلاتان و تیاگوسیلوا به شرایط مطلوب می تواند، به موفقیت دوباره پی اس جی در نتیجه گیری مقابل حریفان کمک کند :" هر دو این بازیکنان خصوصیات رهبری تیم در سطح بالا را دارند و با داشتن چنین بازیکنانی در تیم می دانید که می توانید روی آنها حساب کنید"

برچسب‌ها: پی اس جی لوران بلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

140 شیاطین سرخ123341393/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi