خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

خوشحالم که یک سال دیگر با تیم نفت قرارداد بستم

خوشحالم که یک سال دیگر با تیم نفت قرارداد بستم
هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: در فصل جدید تمام تلاشم را انجام می‌دهم و مطمئنا کم نخواهم گذاشت.

به گزارش کاپ، ایمان مبعلی جزو بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته نفت تهران بود. وی که حالا لقب مهندس زردپوشان تهرانی را هم به دوش می کشد تمریناتش را مجددا با تیم فوتبال نفت آغاز کرده است. مبعلی بعد از پایان لیگ برای استراحت به خارج از کشور رفت و به همین دلیل از رسانه ها دور بود.

وی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص مسائل مختلف به گفت و گو نشست که در زیر می خوانید:

* از شرایط خودت بگو.

خدا را شکر همه چیز خوب است و تمریناتم را با تیم فوتبال نفت آغاز کرده ام. امیدوارم امسال هم بتوانم برای این تیم خوب تهرانی موثر باشم.

* آخرین وضعیت تیم نفت چطور است؟

خوشحالم که یک سال دیگر با تیم نفت قرارداد بستم. پارسال سال خوبی را با این تیم سپری کردم و در دو، سه بازی آخر فصل کمی بدشانس بودیم. درست است نتوانستیم جام بگیریم اما عملکردمان فوق العاده راضی کننده بود و امسال هم با توجه به بازیکنانی که به باشگاه و تیم اضافه شدند می توانیم موفقیت های سال قبل را تکرار کنیم.

* با توجه به بازیکنانی که جذب شده اند و باشگاه را ترک کرده اند فکر می کنی تیم نفت نسبت به سال گذشته قوی تر شده یا ضعیف تر؟

الان خیلی زود است درباره این موضوع صحبت کنیم و تصمیم بگیریم. بازیکنانی که از تیم نفت جدا شدند همگی بازیکنان خیلی خوبی بودند و تمام بازیکنانی هم که به تیم نفت اضافه شده اند همگی بازیکنان خیلی خوبی هستند اما باید ببینیم در قالب تیم نفت آیا می توانند عملکرد خوبی داشته باشند یا نه.

* ایمان مبعلی سال گذشته عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، آیا امسال هم شاهد این عملکرد از سوی او خواهیم بود؟

تمام تلاشم را انجام می‌دهم و مطمئنا کم نخواهم گذاشت. با توجه به بازیکنانی که در تیم هستند و کادر فنی مطمئنم امسال سال خوبی هم برای باشگاه نفت و هم برای خودم خواهد بود.

* با توجه به اینکه بعد از پایان رقابت های لیگ به خارج از کشور رفتی، اصلا درباره این موضوع صحبت نشد که آیا امسال فقط از نفت پیشنهاد داشتی یا پیشنهادات دیگری هم برایت بود؟

همیشه بازیکنی که آزاد است و با تیمی قرارداد ندارد با پیشنهادات زیادی روبه رو است. من خیلی دوست نداشتم صحبت هایی که انجام می دادم و پیشنهاداتی که به من می شد را رسانه ای کنم و همیشه دوست دارم وقتی کارم تمام شد نتیجه را اعلام کنم. انتخاب اولم تیم فوتبال نفت بود و این باعث می شد به سمت خیلی از پیشنهادات نرفتم.

* آیا از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشتی؟

نه، امسال نه از سوی باشگاه استقلال و نه از سوی باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای جذب من نشد.

* اگر قرار بود با نفت تهران به نتیجه نرسی به کدام تیم می رفتی؟

اگر قرار بود با باشگاه نفت به توافق نرسم و در این تیم نمانم آن وقت پیشنهاداتم را بررسی می کردم و به بهترین پیشنهاد جواب مثبت می دادم. من یک بازیکن حرفه ای هستم. وقتی به من پیشنهادی می شود روی آن فکر می کنم و بعد تصمیم خواهم گرفت و هیچ وقت با عجله تصمیم نمی گیرم.

* آیا هنوز به لژیونر شدن فکر می کنی؟

با توجه به اینکه 33 سال سن دارم فکر می کنم دیگر لژیونر شدن از من گذشته باشد. البته ما بازیکنانی مانند فرهاد مجیدی را داشتیم که در 35 سالگی لژیونر شد. اما در حال حاضر فکر و ذکرم معطوف به تیم نفت است و اگر به لژیونر شدن فکر نکنم بهتر است.

* با توجه به نقل و انتقالاتی که انجام شد امسال چه تیم هایی را مدعی قهرمانی می بینی؟

به نظرم ذوب آهن، سپاهان، پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و نفت مدعیان لیگ هستند و به طور کلی فکر می کنم دقیقا قهرمانی مانند پارسال است و 6 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند به اضافه اینکه پرسپولیس هم به آنها اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها: نفت تهران نقل و انتقالات مبعلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

299 فجرطلایی1394/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi