خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

رقمی که نفت را بسته‌ایم، غیرقابل باور است

رقمی که نفت را بسته‌ایم، غیرقابل باور است
مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه فقط 10 الی 15 درصد بودجه نفت افزایش داشته، تایید کرد که به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌اند بازیکنان موردنظرشان را حفظ یا جذب کنند.

منصور قنبرزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا تاکید کرد: تعداد خروجی‌های نفت بیشتر از ورودی‌هایش بوده، حتی به دلیل اینکه نتوانسته‌ایم از لحاظ مالی بازیکنان را تامین کنیم تعدادی از بازیکنانمان را از دست داده‌ایم. البته ما سعی کردیم نیروی کیفی بیشتری بگیریم و در کنار بازیکنان که رقم بالایی گرفته‌اند از لیگ دسته یک نیز بازیکن گرفته‌ایم و سعی کرده‌ایم در گرفتن بازیکن‌ها تعادل را برقرار کنیم.

وی افزود: نفت در این فصل، حسین ابراهیمی، غلامرضا رضایی، کامیابی نیا، امین حاج محمد را به دلیل محدودیت مالی از دست داد، همه این‌ها با تیم‌های مدعی قرارداد بسته‌اند. ما حدود 8 تا بازیکن را از دست داده‌ایم ولی تاکنون هشت بازیکن نگرفته‌ایم.

او ادامه داد: ما چهار بازیکن از لیگ برتر و دو بازیکن لیگ یک و یک بازیکن زیر 23 سال جذب کرده‌ایم.

قنبرزاده افزود: مطمئن باشید ما همیشه روی بحث بودجه با حساسیت زیاد کار را دنبال می‌کنیم. امسال ما باید در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنیم و چهارم شهریور ماه با الاهلی امارات بازی داریم، تیمی که هزینه بازیکنان و کادر فنی‌اش 50 میلیون یورو شده یعنی بالاتر از 200 میلیارد تومان. الان هم مطمئن باشید که حداقل 8 یا 9 باشگاه بودجه‌ای بالاتر از نفت تهران داشته‌اند.

او هم‌چنین درباره نوشته‌های رسانه‌ها در مورد تیم نفت تهران گفت: خاطرم هست که خیلی از رسانه‌ها تبلیغات وسیعی کردند که ما نگران تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستیم که تمام بازیکن‌هایش را دارد از دست می‌دهد. رسانه‌ها نگران بودند و از ما می‌خواستند نگرانی‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: ما در نقل و انتقالات مهندسی شده عمل کردیم و بازیکنان تاثیرگذار را نگه داشته‌ایم و بازیکنان کیفی گرفته‌ایم به طور مثال ما پادوانی را که رقم بالایی از ما مطالبه می‌کرد را از دست دادیم اما سانتوس را گرفته‌ایم که هم‌سطح اوست و بازیکنان باتجربه و تاثیرگذار مثل سید جلال حسینی را گرفته‌ایم.

او افزود: ما بودجه را مدیریت کردیم و کمیته‌ای که روی این تیم کار می‌کند خیلی از مولفه‌ها را در نظر گرفته است و بعد از پایان نقل و انتقالات تیم مدیریتی که کارها را انجام داده گزارش مالی خواهند داد و سازمان لیگ هم اعداد و ارقام را حتما منتشر می‌کند تا ببینید ما با بودجه کم‌مان نسبت به سال گذشته چطور مدیریت کردیم و توانستیم بازیکن‌های فعلی‌مان را نسبتا حفظ کنیم و چند بازیکن تاثیرگذار گرفته‌ایم و جای خروجی‌ها چند بازیکن کیفی‌تر و کلیدی‌تر گرفته‌ایم و البته تعدادی از بازیکنان را هم نتوانسته‌ایم نگه داریم که حفظ آنها در توان‌مان نبود.

مدیرعامل نفت تهران درباره پیام صادقیان هم گفت: اولویت پیام صادقیان پول نبود بلکه او می‌خواست در محیطی آرام، بی حاشیه و سالم کار کند و ان‌شاءالله پیراهن تیم ملی کشورمان را بپوشد و خودش هم در مصاحبه‌ای گفت که من از چهار سال پیش هم کمتر گرفته‌ام.

وی با تاکید بر اینکه منابع مالی تیم نفت بسیار مدیریت شده و تیم مدیریتی در فصل نقل و انتقالات بسیار مهندسی شده کار کرده، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه منابع مالی ما نسبت به تیم‌های مدعی خیلی کم بود اما تیم ما دو مرحله آسیایی در پیش رو دارد و این‌ها هزینه تیم را بالا می‌برد واقعا رقمی که با آن تیم را بسته‌ایم رقم غیر قابل باوری است.

قنبرزاده در پاسخ به اینکه تا چه حد خواسته‌های منصوریان سرمربی تیم، برآورده شده، گفت: می‌شود گفت که به مقدار قابل قبولی خواسته‌های آقای منصوریان برآورده شده البته او روی چند تا بازیکن نظر داشت که ما به دلیل اینکه رقم آن بازیکن‌ها بسیار بالا و قابل توجه بود نتوانستیم جذب‌شان کنیم ولی در کل عمده خواسته‌هایش اجرا شده است.

وی درباره وضعیت لیگ پانزدهم نیز گفت: در هر مقوله‌ای که ثبات نباشد بی‌ثباتی، کلیه مولفه‌های فوتبال کشور را در بر می‌گیرد. ما در مجموعه قوانین‌مان است که تیم‌های لیگ حرفه‌ای نباید از بودجه‌ی دولتی استفاده کنند و این موضوع جزو قوانین مجلس شورای اسلامی است. از طرف دیگر اگر باشگاه‌های حرفه‌ای به صورت خصوصی اداره شوند باید از محل فعالیت و زحمت خودشان بهره‌مند می‌شوند ولی زمان گرفتن مالیات می‌گویند خصوصی هستید و مالیات سنگینی از باشگاه‌ها می‌گیرند اما از طرف دیگر می‌گویند فوتبال دولتی است و تلویزیون پولی بابت پخش فوتبال به تیم‌ها نمی‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه اگر این بی‌ثباتی ادامه یابد بحران گریبان همه تیم‌ها را خواهد گرفت، گفت: باید یک نفر بدهی باشگاه‌ها را بررسی و کارشناسی کند. دلیل این بدهی‌ها این است که در پخش تلویزیونی و تبلیغات، درآمد باشگاه‌ها وصول نمی‌شود ولی بدهی‌ها را همیشه به رخ‌ باشگاها می‌کشند.

او ادامه داد: هر یک از باشگاه‌ها حداقل 4 یا 5 میلیارد تومان از محل پخش‌ تلویزیونی و تبلیغات محیطی طلب دارند که پرداخت نشده است و این موضوع باعث شده باشگاه‌ها مقروض شوند همه این مقروض شدن را می‌بینند ولی مطالبات‌شان را پیگیری نمی‌کنند و نمی‌گویند که باشگاه‌ها به دلیل این مقروض شده‌اند که مطالبات‌شان پرداخت نشده است. باید یک عزم بسیار جدی در سطح وزارت ورزش و هیات وزیران و مجلس شورای اسلامی به وجود آید که این مطالبات را پیگیری کند.

وی گفت: به علت این بی‌ثباتی‌ها است که چند سال است که در باشگاه‌های آسیا موفق نیستیم و در 7-8 سال اخیر کرسی‌ای در باشگاه‌های آسیا نداریم و جزو چهار تیم اول نمی‌آییم این‌ها همه تبعاتی است که فوتبال ما را تحت تاثیر گذاشته است.

برچسب‌ها: نفت تهران قنبرزاده نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

236 فجرطلایی1394/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi