خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,710

آرسنال توانایی شکست دادن هر تیمی را دارد

آرسنال توانایی شکست دادن هر تیمی را دارد
مدافع راست آرسنال - می گوید در صورت ادامه یافتن عملکردهای تیمش در نیم فصل دوم فصل گذشته، این باشگاه قادر به شکست دادن هر تیمی در جهان خواهد بود.

هکتور بیرین می گوید که تیمش از پتانسیل کافی برای شکست دادن هر تیمی در جهان برخوردار است. بیرین با 20 سال سن یکی از سورپرایزهای سال گذشته آرسن ونگر بود و به طور مستقیم توانست جایگاه خود را در ترکیب اصلی آرسنال به دست آورد. این بازیکن اسپانیایی در مصاحبه با وبسایت رسمی آرسنال گفت: من واقعاً، واقعاً برای آغاز فصل جدید هیجان زده هستیم. نحوه ای که ما فصل گذشته را به پایان بردیم نشان می دهد که تیم از یکپارچگی برخوردار شده است و ما تعدادی عملکرد فوق العاده را به نمایش گذاشتیم، مخصوصاً از شروع سال جدید (میلادی). تیم ما احساس می کند که با عملکردهایی که به نمایش گذاشته است قادر به مغلوب کردن هر حریفی می باشد و این موجب می شود که ما واقعاً برای فصل جدید هیجان زده باشیم. امیدوارم که فصل جدید را با ذهنیت درست و نتایج مناسب شروع کنیم. امیدوارم که تا پایان فصل آینده، جام های بیشتری را کسب کرده باشیم. ما به همان اعتماد به نفسی نیاز داریم که فصل گذشته را با آن به پایان بردیم. این موضوع برای ما با اهمیت خواهد بود، این که دقیقاً از همان نقطه ای که فصل قبل را در آن به پایان بردیم، فصل جدید را شروع کنیم.

برچسب‌ها: بلرین آرسنال هکتور بلرین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

214 پیمان برگکمپ1394/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi