خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

بارسا تمایل به جذب بلرین را تایید کرد

بارسا تمایل به جذب بلرین را تایید کرد
یوردی مستره، نایب رئیس باشگاه بارسلونا مدعی شد که تیمش در تلاش است هکتور بلرین، مدافع سابق تیمش که در حال حاضر در آرسنال توپ می‌زند را بازگرداند.
به گزارش ورزش 11، بلرین در اکادمی لاماسیا رشد کرد ولی در 16 سالگی از این تیم جدا شد و به جمع شاگردان ونگر اضافه شد. او حالا 21 سال دارد و از ارکان اصلی تیم ونگر است ولی بارسا به دنبال بازگرداندن اوست.
مستره گفت:" ما او را به عنوان یک هوادار بارسا می‌شناسیم. بازیکن بزرگی است و شکی در این نیست. ونگر او را متقاعد کرد و به او قولی داد که ما نمی‌توانستیم. ما نمی‌توانستیم به او قول دهیم که در عرض دو یا سه سال جانشین دنی آلوس شود. از خیلی جهات، بازگرداندن بازیکنان جوان که در دیگر تیم‌ها رشد کرده اند خیلی خوب است. جرارد پیکه، آلبا، دنیس سوارز، فابرگاس و ... . امیدوارم در مورد سرجی سمپر هم همین روند ادامه داشته باشد."

برچسب‌ها: آرسن ونگر آرسنال هکتور بلرین لاماسیا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

276 موهاوی1395/06/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi