خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

والدس به رونالدینیو و اتوئو می‌پیوندد

والدس به رونالدینیو و اتوئو می‌پیوندد
رئیس بلندپرواز باشگاه آنتالیااسپور ترکیه اعلام کرد پس از اتوئو و رونالدینیو به دنبال خرید ویکتوروالدس، دروازه‌بان ذخیره‌نشین منچستریونایتد و همبازی سابق 2 ستاره جدید تیمش است.
این باشگاه تازه دسته اولی شده ترکیه با سرمایه‌گذاری وسیع قصد درخشش در لیگ ترکیه و سپس میادین اروپایی را دارد و به همین دلیل حالا سراغ یکی دیگر از بازیکنان سابق بارسلونا آمده است.
«گونتکین» رئیس آنتالیااسپور در این باره گفت: می‌توانم بگویم به خرید سومین ستاره تیم هم نزدیک شده‌ایم و به زودی خبر امضای قرارداد با بازیکن سابق بارسلونا رسانه‌ای می‌شود.
والدس 33 ساله پس از ترک بارسلونا در پایان فصل 2013-2014 دچار آسیب‌دیدگی لیگامنت شد و زیر سایه دخه‌آ، دروازه‌بان اول تیم فقط 2 بازی ثابت انجام داد.
او تا قبل از امضای قرارداد با شیاطین سرخ شهر منچستر در ژانویه 2014، برای رهایی از آسیب‌دیدگی چند ماه با تیم فن‎‌خال تمرین می‌کرد.

برچسب‌ها: آنتالیااسپور منچستریونایتد اتوئو رونالدینیو ویکتوروالدس فنخال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

207 معبد ارواح (ح)1394/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi