خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

فن‌خال: مشکلی برای تمدید قرارداد دخه‌آ وجود ندارد

فن‌خال: مشکلی برای تمدید قرارداد دخه‌آ وجود ندارد
ا عقد قرارداد میان باشگاه منچستریونایتد و ویکتور والدس، دروازه‌بان پیشین بارسلونا شایعاتی در خصوص آینده داوید دخه‌آ، سنگربان شماره یک حال حاضر شیاطین سرخ مطرح شده است که برخی از آنها حاکی از احتمال خروج سنگربان پیشین اتلتیکومادرید از اولدترافورد در پایان قرارداد فعلی‌‌اش هستند اما لوئیز فن‌‌خال، سرمربی هلندی قرمزپوشان اولدترافورد نگران این موضوع نیست و باور دارد که ورود والدس به جمع شاگردانش تأثیری روی آینده دخه‌آ در اولدترافورد نخواهد گذاشت.

فن‌خال با اشاره به این موضوع و در پاسخ به این سؤال که آیا دخه‌آ قرارداد فعلی‌اش را با منچستریونایتد تمدید خواهد کرد، گفت: بله. من فکر می‌کنم که او قراردادش را تمدید می‌کند. در واقع هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد دخه‌آ وجود ندارد. زمانی که شما بازیکن ترکیب اصلی هستید، معنایش این است که در پست خود بهترین هستید و سرمربی تیم هم از عملکرد شما راضی است که اجازه می‌دهد به طور ثابت در تمام بازی‌ها حضور داشته باشید.

والدس پس از عقد قرارداد با شیاطین سرخ از دخه‌آ به عنوان بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال دنیا یاد کرد اما فن‌خال معتقد است که سنگربان 32 ساله جدیدش هم برای تصاحب جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم خواهد جنگید.

وی افزود: هیچکس از اینکه در پست خود بازیکن شماره دو باشد خوشحال نیست و والدس هم انگیزه زیادی برای شکست دادن داوید دخه‌آ دارد اما رسیدن به این هدف برای او بسیار سخت خواهد بود. دخه‌آ در شش ماه اخیر پیشرفت کرده است و من از وضعیت او راضی‌ام. اینکه ما از ویکتور والدس دعوت کردیم دوره ریکاوری‌اش را در منچستریونایتد سپری کند، هم اقدامی به نفع خودش است و هم به نفع ما. ما در این مدت هم روند ریکاوری والدس را زیر نظر داشتیم و هم می‌خواستیم ببینیم که آیا او هنوز همان دروازه‌بان قبلی است که دیدیم همینطور است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد فنخال دخه‌آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

240 آوالانچه1393/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi