خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

می خواهم ایتالیا هم مثل ناپولی بازی کند

می خواهم ایتالیا هم مثل ناپولی بازی کند
ناپولی یکی از معدود تیم های ایتالیایی است که با سبک هجومی فوتبال بازی می کند. در زمان مائوریتزیو ساری این مساله نمود بیشتری هم داشت و حالا با کارلو آنچلوتی نیز این فلسفه ادامه دارد. ناپولی سه شنبه شب توانست لیورپول را در هفته اول لیگ قهرمانان با دو گل شکست دهد و قهرمان فصل گذشته را سورپرایز کند.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در مصاحبه با نشریه ایل ماتینو گفت:« تحت‌تأثیر روحیه هجومی ناپولی قرار گرفتم و این چیزی است که من از بازیکنانم در تیم ملی ایتالیا می‌خواهم. در ابتدا وقتی ترکیب ناپولی برای تقابل با لیورپول را دیدم، با خودم فکر کردم که کارلتو ممکن است با مهاجمانی که در زمین دارد، به مشکل بخورد اما اینطور نشد و ناپولی با شایستگی به پیروزی رسید. آن دیدار، جنگ شجاعت بود که کارلتو در آن پیروز شد.»

مانچو به تمجید از لورنزو اینسینیه نیز پرداخت و گفت:« اینسینیه همیشه در تیم ملی ایتالیا خوب کار می‌کند اما در ناپولی هم بازیکن تأثیرگذاری است. از دید من لورنزو مناسب بازی در پست بال چپ است. او بازیکنی هجومی است و باید سعی کند کمتر در کارهای دفاعی شرکت کند که انرژی‌اش را هدر ندهد.»

برچسب‌ها: ایتالیا ناپولی مانچینی اینسینیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

282 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/07/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi