خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

دی ماریا : به جدایی از منچستر فکر نمی کنم

دی ماریا : به جدایی از منچستر فکر نمی کنم
فصل نه چندان خوب دی ماریا در منچستریونایتد، شایعات در مورد احتمال جدایی او از این باشگاه در فصل بعد را افزایش داده است. دی ماریا تابستان گذشته با رقم 75 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست اما با وجود شروع خوبش، نتوانست به یک بازیکن ثابت برای این تیم بدل شود. او تا انتهای فصل نتوانست فروغ گذشته اش را تکرار کند و در انگلیس از احتمال جدایی او صحبت می شود.

این ستاره آرژانتینی در مصاحبه با OLE، در واکنش به این شایعات گفت:" در بهترین شرایط ممکن به منچستریونایتد آمدم. با آرژانتین تا فینال جام جهانی بالا آمدیم. با رئال قهرمان اروپا و کوپا دل ری شده بودم و همه چیز برای یک چالش جدید مهیا بود .
فصل را با گلزنی و پاس گل شروع کردم اما به تدریج نیمکت نشین شدم. برایم قابل قبول نبود که چرا باید از ترکیب اصلی بیرون بمانم. همین مساله روی روحیه من تاثیر منفی گذاشت.
با همه این اوصاف، به جدایی از یونایتد فکر نمی کنم. در رئال مادرید که بودم، در مقطعی همه ورزشگاه بر علیه من بودند اما آنقدر تلاش کردم که آن وضعیت بد را تغییر دادم. از مواجه با اینگونه موقعیت ها ترسی ندارم و اهل مبازره هستم. می خواهم در یونایتد بمانم و خودم را اثبات کنم؛ کاری که پیش از این نیز بارها انجام داده ام."

برچسب‌ها: دی ماریا منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

226 اس اس قعله1394/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi