خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

احتمال معاوضه ی بازیکن بین منچستر و بایرن

احتمال معاوضه ی بازیکن بین منچستر و بایرن
بحث پیوستن شواین اشتایگر به منچستریونایتد، هفته هاست که در آلمان مطرح می شود. او رابطه بسیار صمیمانه و نزدیکی با لوئیس فان خال، مربی هلندی یونایتد از زمان حضور او در بایرن دارد. این دو همراه یکدیگر، سال 2010 در آلمان دبل کردند.

شواینی 30 ساله چندان مورد علاقه پپ گواردیولا قرار ندارد و ممکن است فصل بعد جایگاه ثابتی در ترکیب مونیخی ها نداشته باشد.این متضاد با هدف این بازیکن مبنی بر بازی کردن تا سال 2018 در بالاترین سطح ممکن است.

از سوی دیگر، دی ماریا که فصل گذشته با رقمی نزدیک به 75 میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست، هرگز نتوانست توانایی های خود را در تیم جدیدش نشان دهد و احتمال خروج او از جمع شیاطین سرخ در همین تابستان بالاست.

منابع آلمانی امروز گزارش دادند که به دلیل علاقه گواردیولا به دی ماریا و از سوی دیگر علاقه منچستری ها به جذب شواینی، ممکن است این دو بازیکن با یکدیگر معاوضه شوند. بدیهی است که در صورت رخ دادن چنین معاوضه ای، بایرن باید مبلغی را نیز علاوه بر واگذاری شواینی، به یونایتد پرداخت کند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ منچستر یونایتد دی ماریا شواین اشتایگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

246 آبی های جنوبی1394/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi