خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,567

واکنش ادینیو به تیتر یکی از روزنامه ها

واکنش ادینیو به تیتر یکی از روزنامه ها
واکنش ادینیو به تیتر یکی از روزنامه ها: احتمال برگشتنم به ایران کم است/ اگر می خواستم برگردم در تراکتورسازی می ماندم
ادینیو نمی‌خواهد در سن 33 سالگی، قرارداد گرانقیمت برای حضور در قطر یا امارات را از دست بدهد. لیگ دهم، ادینیو بعد از اینکه 22 گل برای مس زد مورد توجه الشارجه امارات قرار گرفت و به این تیم منتقل شد. بعد از افت در لیگ امارات، ادینیو دوباره به ایران برگشت و این فصل با پیراهن تراکتورسازی درخشید و آفای گل لیگ برتر شد. حالا او می‌خواهد از فرصت استفاده کند و دوباره با قراردادی سنگین راهی لیگ‌های عربی شود. بالاترین پیشنهاد ادینیو، 2 میلیون دلار از لیگ ستارگان قطر است.
امروز یکی از روزنامه‌های ورزشی، مصاحبه‌ای از ادینیو منتشر کرد و نوشت این بازیکن دوست دارد فصل بعد برای پرسپولیس بازی کند. موضوعی که ادینیو در گفت‌وگویی آن را تکذیب می‌کند: «چرا باید چنین حرفی بزنم؟ برنمی‌گردم ایران، حداقل احتمالش کم است. سال بعد 50 درصد قطر هستم، 50 درصد دوبی. اگر می‌خواستم برگردم ایران در تراکتورسازی می‌ماندم.» او شایعه حضور در قطر برای حضور در لیگ این کشور را هم تکذیب کرد: «قطر؟ نه اصلا. الان در برزیل کنار خانواده هستم و استراحت می‌کنم. هر وقت با تیمی توافق کردم می‌روم.»

برچسب‌ها: ادینهو تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

283 تراکتور20151394/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi